STATSMINISTERNS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Mitt Sovande Folk
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er väl-
komna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet, än så länge, krona för krona 
 
Nu känns det som om jag kan blåsa faran över i NUON affären, i vart fall under påsken,
Maud gjorde som hon blev tillsagd och kom inte till KU och avslöjade att Anders och jag
ljög.
 
Hon är värd sin belöning, så nu kan hon räkna med att få sitta kvar som ordförande i LKAB.
 
Sent igår tillkom det nya uppgifter, som även dessa visade att jag ljög, men dessbättre kom
de fram för sent för att kunna tas upp av KU.
 
Aftonbladet ställer nu den konstiga frågan, vem det är som ljuger, Maud Olofsson eller jag
och Anders. Jag trodde vi hade gjort klart för alla, även Aftonbladet, att det är Maud som
ljuger.
 
Vi får nu problem med EU på flera fronter. Genom ett beslut i EU kommissionen får vi inte
diskriminera svenskar, och det kan får långgående konsekvenser. EU börjar försiktigt med
att förbjuda nystartzoner, där vi vill diskriminera svenskarna genom att de ska tvingas beta-
la högre skatt än nyanlända.
 
Vi får hoppas att det stannar vid att de stoppar denna diskriminering, går EU vidare med att
stoppa vår diskriminering av svenskar, kan det bli riktigt besvärligt.
 
Fick man för sig att stoppa vår diskriminering av svenskar på arbetsmarknader skulle det de-
finitivt få långtgående konsekvenser, vi hoppas därför att de inte rör vår diskriminering med in-
stegsjobb, då faller hela vår arbetsmarknadspolitik.
 
Främst Eric Ullenfån skulle bli alldeles till sig, hur skulle han då kunna hävda att 600 000
nyanlända går till jobbet varje dag.
 
Själv skulle jag också få svårigheter, hur skulle jag då kunna hävda att det tillkommit 250 000
jobb sedan 2006.
 
Men det värsta av allt med en sådan diskrimineringsdom i EU kommissionen skulle vara att
det kunde medföra risk för att svenskar fick arbete.
 
EU ger oss nu också problem när det gäller visstidsanställningar, och kräver att dessa ska
upphöra i den form vi tillåter.
 
Här har vi under flera år enträget arbetet för att skapa osäkerhet på arbetsmarknaden och sän-
ka den generella lönenivån, och så EU och har en massa synpunkter.
 
Det börjar nästan kännas skönt att den där Stefan Löfven nu ska ta över.
 
Rapporter visar nu att vi närmar oss mitt viktigaste mål, att pensionärerna ska svältas ut, läs
gärna mer om detta i mitt fina manifest.
 
I en nyutkommen rapport kan vi nu läsa att glappet mellan lön och pension ökat kraftigt under
senare år.
 
Ser man till födda1938 fick de som pension 86 % av sin slutlön, medan födda 1946 bara fick 77
% av sin slutlön. Detta gäller bruttolönen, tar man hänsyn till vår diskriminering på skatteområ-
det ökar glappet ännu mer.
 
Får vi bara förtroende en period till ska vi nog kunna svälta ut denna grupp, så att vi en gång för
alla blir av med detta särintresse.
 
Vi närmar nu oss också snabbt målet av bli av med vår urbarbariska svenska kultur. Vi ser nu
allt större bidrag från olika håll att en gång för alla få ett slut på denna mörka period i vår his-
toria.
 
Ordföranden i Rädda Barnen, Jorge Londono, är därför värd en särskild eloge. När han nu på
twitter och instagram uppmanar kristdemokraternas Sara Skyttedal att "äta hans bajs" känns
det som att jag med stor stolthet kan dra mig tillbaka efter valet i höst.
 
Här ser vi inga rester av vårt mörka arv.
 
I går blev vi uppmärksammade på att ett antal muslimer konverterat till kristendom och efter
detta blir utsatta för övergrepp och lever under dödshot.
 
Här försöker vi så gott vi kan göra oss av med kristendomen och så kommer det hit muslimer
och konverterar.
 
Det är lätt att förstå den upprördhet muslimer nu känner, skulle jag säga något annat kunde
vi ju tappa hur många röster som helst i förorterna.
 
Waberi blev alldeles rasande när han fick höra detta, och kommer nu att söka ett samarbete
med Omar Mustafa, så att vi genom ett blocköverskridande samarbete kan finna lösningar,
så att denna konvertering upphör.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet, än så länge, krona för krona 
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
               
 
AE
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0