FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Mitt Sovande Folk
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet  
 
I gårdagens partiledardebatt vann jag debatten hela tiden genom mitt charmiga upp-
trädande. Jag fick visserligen lite kritik för vad man uppfattade som hånleenden, men
det var inga hånleenden, tvärtom. Jag ville inte visa upp mina buttra miner utan försök-
te mig i stället på att le.
 
Och alla vet lika väl som jag att fruktlösa försök att le lätt kan uppfattas som hånle-
enden.
 
Samtidigt tvålade jag till den där Stefan Löfven riktigt ordentligt, han måste lära sig att
man inte kan sätta sig upp mot mig.
 
Andra har tidigare också försökt sätta sig upp mot mig och då gick det också som det
gick. Både Ulf Kristersson och Carl Bildt den Store försökte sätta sig upp mot mig vid
tidigare tillfällen och de fick sig en riktig läxa.
 
Mig sätter man sig inte upp emot, det ska den där Stefan Löfven få erfara.
 
Dagens Nyheters undersökning pekar på att den där Jimmie Åkesson vann debatten.
Detta vänder jag mig starkt emot.
 
Själv tycker jag ju att jag vann debatten, jag hoppas att alla la märke till att jag inte tog
ansvar för landet en enda gång.
 
När jag inte vill ta i någon med tång kan ju inte andra komma och säga att han kan ha
vunnit en debatt där jag, självaste statsministern,deltar.
 
Media skriver nu att vi har problem i vår partiorganisation och att många i denna krets
nu valt att sluta.
 
Man hävdar då från många håll att talangerna i partiet tagit slut. Jag vänder mig mot den-
ne beskrivning, vi har aldrig haft några talanger i partiet sedan Gösta Bohmans tid.
 
Och vi hade ju inte valt Kent Persson till partisekreterare om vi haft några talanger.
 
Det är inte bara från partiorganisationen folk flyr, media pekar nu på att många flyr från
Stockholm. Mycket tyder på att även denna flykt beror på att Kent Persson nu ofta up-
pehåller sig i staden.
 
Under debatten i går hävdade jag att brottsligheten sjunkit i landet, vilket tycks ha över-
raskat många. En del har då hävdat att alla skottlossningar, alla mord och alla våldtäkter
i stället tyder på att brottsligheten ökat.
 
Jag ger även dessa rätt i viss utsträckning, men för att medborgarna ska känna sig tryg-
ga och för att vi ska ha en chans att vinna valet har vi valt att klassificera alla skottloss-
ningar, alla mord och alla våldtäkter som annat än brottslighet.
 
De ingår numera under Kulturdepartementet och benämns kulturyttringar.
 
Apropå detta skedde det kulturyttringar under gårdagen och natten. I Angered, av
alla platser, blev under morgonen en man ihjälskjuten under kulturfestligheter.
 
Även i Malmö firade man sin nya kultur genom att skjuta lite omkring sig medan man
hjälpte några ungdomar att bli av med sina mobiltelefoner och annat.
 
På tal om polisen har ju polisen redan gjort ett antal framgångsrika inkvoteringar för att
begränsa sin kompetens. Man väljer nu att gå vidare i den riktning och polisledningen
avser inkvotera romer i stor utsträckning.
 
Vi ser med tillfredsställelse på detta och denna inkvotering bör kunna underlättas genom att
ett stort antal lämpliga aspiranter redan finns upptagna i register hos polisen.
 
I går hade jag glädjen att kunna meddela att en sverigedemokrat, utsatt för grov misshandel
med rasistiska motiv i Upsala, senare avled till följd av detta.
 
Även idag har jag glädjande besked, en av dessa förfärliga nationalsiter, Daniel Spansk
blev i går svårt misshandlad på Södermalm av 8 maskerade antirasister.
 
Den ansvarsfulla Alliansregeringen stödjer denna kamp mo rasismen och vi får aldrig fal-
la för frestelsen att ställa grupp mot grupp.
 
 
Och som jag brukar säga när dessa förfärliga varelser blir mördade, misshandlade eller
får sina hem och bilar uppbrända, man får skylla sig själv när man har den typen av vär-
deringar.
 
Det är på det sättet man utvecklar demokratin och redan Adolf visste hur man bäst utveck-
lade demokratin.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet 
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikankt de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
             
 
Och beskyll inte mig för att hånle när jag inte hånler.
 
AE
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0