FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Mitt Sovande Folk
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet  
 
Jag håller ordning och reda på Statens finanser och därför arbetar jag för att alla
som lever på bidrag ska leva på svältgränsen. Läs gärna om dessa ambitioner i
mitt fina manifest. Vår valtaktik inför nästa val kommer att inriktas på innehållet
i detta manifest, så att Ni alla blir bekanta med att jag ser Er som mentalt handi-
kappade och att Ni ska svälta om Ni inte ingår i jobblinjen.
 
Det senaste dygnet har annars varit lugnt, under gårdagen var det inte mer än två
skottlossningar i Malmö, det visar att vår tvåstatslösning i regionen fungerar.
 
Min gode vän, eller förre gode vän vill jag nog säga, Gunnar Axel valde att utmana
mig på det grövsta. Som väl var valde han nu att avgå som riksdagskandidat och
det fanns inget alternativ till detta.
 
Det finns bara plats för en hingst i MUF stallet, och jag tänker inte tillåta att några
föl tar sig ton mot unga MUF ston, den rätten tar sig bara hingstar, och det finns
bara utrymme för en hingst här.
 
När Anna Batra fick höra detta att Gunnar ofredat en ung flicka i MUF ruskade hon
bara på huvudet och muttrade att han beter ju sig som en obegåvad lantis.
 
Kritiken mot den dom Göta Hovrätt fattade angående den så kallade "samlagsfilmen"
har blivit massiv och man menar att domen visar ett haveri både moraliskt och intel-
lektuellt.
 
Jag vill nog påstå att den kritiken faller platt till marken, dessa domare har ett antal
gånger visat att de har vare sig moral eller intellekt, så här finns inget som kan have-
rera.
 
Samtidigt tycks motiveringen i domen tyda på att de själva regelmässigt följer porr-
sajter på nätet, annars bör de ju inte kunnat veta att detta är så vanligt att man ska
ändra praxis i den riktningen.
 
Media slår nu upp stort att vi skurit ner antalet vårdplatser inom vården, framför allt
inom psykiatrin. Man menar också att sjuka blir sjukare för att det inte finns platser.
 
Jag vet inte hur många gånger jag måste säga det, men alla borde ju förstå att vi
'inte kan ha en massa vårdplatser, om jag ska skapa ordning och reda i Statens
finanser. Dessutom kommer ju många av dessa aldrig att kunna omfattas av jobb-
linjen.
 
När det gäller dessa psykiskt sjuka måste vi göra ett undantag, och ställa grupp
mot grupp, de kan ju ändå inte bevaka sin intressen.
 
Många bedömare hävdar nu att Sverige och Finland ligger i riskzonen, då våra  bo-
stadspriser är uppblåsta sedan många år.
 
Här tycks man inte se skogen för alla träd, alla borde ju kunna inse att med en upp-
blåst regering och en uppblåst offentlig sektor så kan ju resultatet inte bli annat än
en uppblåst bostadsmarknad.
 
Tomas Billström har återigen visat sin respekt för yttrandefriheten, på det sätt vi
moderater länge hävdat är det enda riktiga.
 
En vän till honom på Facebook, en artonåring, tog sig friheten att framföra en syn-
punkt, som inte sammanföll med vad Tobias Billström tyckte. Han gjorde då det en-
da rätta och stängde av 18 åringen som Facebook vän.
 
Vi måste statuera exempel på detta område, någon gång måste ju i alla fall dessa
mentalt handikappade medborgare förstå, att man framför inte vad man tycker un-
der en ansvarsfull Alliansregering.
 
Vi får här aldrig sväva på målet, yttrandefriheten är inget vi ska tillåta tillämpas, man
vet ju aldrig hur det då går.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet 
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt
trevlig dag.
             
 
AE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0