FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet      
 
Ibland känns det som om väljarna inte är tillräckligt tacksamma för allt jag gör dem. I går
kom det rapporter som visar att huvudelen av dessa mentalt handikappade väljare inte
vill vi ska vara kvar i EU.
 
Vi ser allvarligt på detta och ska ta vårt ansvar utifrån att nu de flesta svenskar inte vill
vara med i EU. Vi kommer därför att utarbeta informationsmaterial, som får dem att tyc-
ka rätt i denna fråga.
 
SvD har nu några dagar skrivit om den kriminella hyresmarknaden i Stockholm och Bover-
ket faller nu in i detta. Från Boverket menar man nu att det skadar samhället att brottslig
verksamhet blir en normalitet i samhället.
 
Vi håller med om detta och kommer därför inom kort att meddela att denna normalisering
av brottslighet inte längre är brottslighet, som vi gjort med annan privatisering, som utgjort
normaliserad brottslighet.
 
Vi måste värna om dessa hyresvärdar, de flesta är ju ändå ansvarsfulla moderater.
 
Migrationsverket  rapporterar nu att den lukrativa handeln med arbetstillstånd havererat.
Vi tar till oss Migrationsverket synpunkter samtidigt som vi kräver att de ska ha större för-
ståelse för helheten.
 
En arbetsmarknadspolitik som i sin helhet har havererat kan inte tillåtas ha områden som
fungerar, det skulle ses som orättvist.
 
Vi hör idag att miljöpartiet och socialdemokraterna tycks enas kring en regeringsbildning.
Med kristdemokraterna borta och centerpartiet på dagis inser vi att vi får lämna ifrån oss
makten.
 
Det känns då tryggt att vi försäkrat oss om livslånga pensioner utan att behöva söka arbete
som andra. Själv kommer jag med all säkerhet arbeta som rådgivare åt riskkapitalbolagen,
där hittar jag ju de flesta av mina moderata kompisar jag gynnat med åren, så viss belöning
räknar jag med här.
 
Självfallet kommer jag att verka med detta i aktiebolagsform, fattas bara annat, vanans
makt är stor.
 
Har man under 8 år systematiskt plundrat landet med att skänka ut offentliga tillgångar till
moderata bekanta, upphör man inte med förskingringar över en natt.
 
Vi moderater har nog en särskild gen som ger oss drivkraft till dessa bedrägerier.
 
I dag rapporterar man att dagens unga får en allt sämre psykisk ohälsa och att detta förvär-
ras i snabb takt.Vi inser att detta år tråkigt samtidigt som de unga måsta förstå att man kan
inte få allt här i världen.
 
Förr hette det att man inte kunde både äta och behålla kakan, på samma sätt är det här, man
kan inte både må bra och må dåligt.
 
Vi har därför valt att bygga vår politik på nerdragningar i välfärden och förmögenhetsöverfö-
ringar till resursstarka riskkapitalister. Med de effekter som då uppstår kan ju unga inte må
bra, det vore ju att kräva för mycket.
 
Vi räknar dock att efterhand vår politik får genomslag kommer denna psykiska ohälsa att
vara mer rättvist fördelad, de som då inte har psykisk ohälsa kommer att ses som främm-
ande fåglar i vårt samhälle. Och några främmande fåglar vill vi ju inte ha i vårt samhälle,
till skillnad från främmande människor.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet      
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
Tyvärr kan man inte längre gå utanför dörren utan att behöva möta en sverigedemokrat.
Trots att vi uppmuntrar till mordbränder på deras hus, tycks de fortfarande våga röra sig
fritt i samhället.
 
För säkerhets skull bär jag därför alltid med mig min tång.
 
     
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0