FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet, särskilt ansvar tar jag för upploppen i Husby.
       
 
Det man felaktigt kallar upplopp i Husby har nu lyckligtsvis spritts sig till flera andra
förorter. Att man kallar detta för upplopp beror ju på att många ännu mentalt lever
kvar i vår egen barbariska kultur och inte förmått ta till sig den nya kultur de Nya
Moderaterna vill införa.
 
Både Dagens Nyheter och Aftonbladet för nu fram kritik för att jag legat lågt när det
gäller dessa upplopp, man tycker jag borde ha uttalat mig.
 
Regeringskansliet har också sagt att jag ska uttala mig, om inte annat bör jag säga
att jag tar ansvar menar man. Jag har tagit till mig detta och kommer att uttala mig,
förhoppningsvis redan inom en vecka, när jag tänkt färdigt. Mitt fördröjningsrelä är
inte inställt på att kunna tänka så fort att jag kan uttala mig under den tid upploppen
pågår.
 
Sedan tror jag knappast att jag kan ge något stöd till polisen i deras arbete, taktiskt
sett räknar vi med fler röster om vi stöder upploppsmakarna.
 
Skatteverket har nu krävt att SAAB:s förre VD, Jan Åke Jonsson, ska anhållas för
försvårande av skattekontroll. Vi ser detta som ett erkännande av att Maud Olofsson
gjorde rätt, när hon genom lögnaktiga uppgifter fick europeiska investeringsbanken
att utbetala ett lån till SAAB, de aldrig skulle ha utbetalt, om de fått korrekta uppgifter
av Maud.
 
Buss i Fittja tycks ha blivit beskjuten och sten kastats mot tunnelbanan. Trafiken är
därför stoppad. Vi ser här att vår ansvarsfulla överenskommelse med Miljöpartiet
redan ger frukt. Lyckas vi bara öka arbetskraftsinvandringen ska vi nog få stopp på
det utsläpp bussar och tunnelbanor orsakar även på andra håll.
 
Vi hör också att kulturarbetarna slumpmässigt attackerar och misshandlar svenskar
i samband med upploppen. Jag säger som jag brukar säga, man får skylla sig själv
om man visar att man är svensk.
 
Internationella åklagarkammaren anklagar oss nu för at vi inte klarar av att utreda de
krigsbrott, som rör krigsförbrytare, som uppehåller sig i landet, man hävdar att vi har
33 öppna ärenden som bara ligger.
 
Vi har valt att inte driva dessa utredningar, då vi inte har några krigsförbrytare i lan-
det, de upphörde att vara krigsförbrytare och blev arbetskraftsinvandring i samband
med att de ljög sig in i landet.
 
Samtidigt vill vi ju inte riskera att Carl Bildt dras in i dessa utredningar genom sina
eventuella krigsbrott i Sudan.
 
Dagens Nyheter skriver idag att vi sitter på två stolar och lämnar dubbla budskap när
det gäller illegala i landet. Man menar att myndigheten Migrationsverket fattar beslut
om att de ska skickas ut ur landet, medan socialkontor sedan delar ut försörjningsstöd
för att de ska stanna.
 
Dagens Nyheter är här helt fel ute, vi lämnar inga dubbla budskap, tvärtom har vi varit
väldigt tydliga med att de som inte vistas i landet vistas i landet och ska ha de försörj-
ningsstöd de inte ska ha.
 
Miljöpartiet har sagt att vi ska lämna detta enkla budskap, så att alla förstår vad vi me-
nar.
 
Det visar sig nu att bonusprogrammen vid Vattenfall mest tycks vara rena bedrägerier
och bedömare menar att det kan röra sig om trolöshet mot huvudman. Vi ser detta som
en bekräftelse på att vi tar vårt ansvar som ägare.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet       
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
         
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0