FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet       
 
Det en del kallar upplopp och kravaller fortgår planenligt, och jag kan inte förstå hur
några kan tro annat än att vi ska ha kravallar och upplopp.
 
Jag skrev ju i mitt fina manifest att de flesta svenskar är mentalt handikappade och det
tycks bli bekräftat här, självklart måste upploppen och kravallren fortsätta.
 
Tar vi hit upploppsmakare blir det upplopp, det borde väl ändå de flesta kunna förstå.
Och är man van kasta sten, slutat man ju inte kasta sten för att man kommer hit och
hämtar pengar, man gör bara ett uppehåll när pengarna delas ut.
 
Själv ser jag dessa upplopp som en början till något bättre, vi kan nu se tecken på att
det svenska barbariet försvinner för gott.
 
Invånare i Husby och andra förorter liknar det hela vid ett inbördeskrig, likt vad de har
erfarenheter hemifrån.
 
Det är ett inbördeskrig, där den ansvarsfulla alliansregeringen tillsammans med ansvars-
full arbetskraftsinvandring har som mål att kämpa ner och besegra allt svenskt.
 
Får vi bara väljarnas förtroende en mandattid till ställer jag ut löftet att ingen svenskt ska
finnas kvar och ingen ska våga uttala någon kritik mot detta.
 
Vi har redan kommit långt när det gäller att tysta all kritik och det första steget är redan
tagit. Efter förebild från andra länder har vi fått pressen att skriva som vi vill. Reportern
Ulrika By visar i en intervju hur väl vi lyckas här.
 
Inför Timbro redogör hon hur hon och andra reportrar arbetar för att ingen kritik ska
väckas mot regeringens svenskfientliga politik.
 
Hon berättar hur reportrarna väljer bort alla händelser och beskrivningar, som visar
vilka negativa konsekvenser invandringen får.
 
Jag blir nästan rörd av en sådan lojalitet från media.
 
Vidare säger hon att reportrarna inte återger allt de hör och inte heller berättar om allt de
ser, de väljer bort historier, som kan visa att sverigedemokraterna har rätt.
 
Man väljer de historier, som gynnar min svenskfientliga politik, och så säger man att otack
är världens lön.
 
Jag skulle säga att stor tacksamhet är presstödets lön. Med en sådan press behöver vi
ingen mörkläggning inom Regeringskansliet.
 
Trots alla framgångar inom denna nationella mörkläggning om invandringens konsekvenser
sipprar det ändå ut uppgifter om att skolor och andra byggnader brinner.
 
Jag känner mig stolt över detta, vi närmar oss allt fortare en kultur som påminner om den i
Bagdad. På många andra områden är vi världsbäst och jag kan stolt säga att vi även här
är världsetta.
 
Inte i något annat land i världen bränns så många skolor ner, och det har vi vår ansvarsful-
la flyktingpolitik att tacka för.
 
Får vi bara i samråd med Miljöpartiet en lösning till stånd som gör det möjligt att öka arbets-
kraftsinvandringen med 30 000 000, som centerpartiet önskar, och vi också, så kan jag ga-
rantera att inte en enda skola kommer att finnas kvar i förorterna. Får vi bara hit rätt urval
kan vi kanske också hoppas på att alla skolor i storstäderna också ska brännas ner.
 
Och så finns det de som hävdar att vi tar hit för många arbetskraftsinvandrare, som bränner
skolor och bilar.
 
Jag tycker dessa borde skämmas, vi ska vara tacksamma för att de arrangerar upplopp som
gentjänst för de bidrag de får.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet      
och så för bränderna förstås.
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig dag.
 
            
 
 
Inte ens apan tycks förstå min ansvarsfulla politik
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0