FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle, kraftfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar
det flesta välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar på landet, jag glömde nästan säga det.
 
I dag hälsar jag absolut inte Uddevalla välkomna. Föräldrarna i den staden tycks
vara alldeles galna, de vill att deras barn ska gå i skolor där det är lugnt och man
kan lära sig något.
 
Får vi ansvarsfulla moderater förnyat förtroende kommer den här typen av rasism
att lösas på ett naturligt sätt.
 
När vi väl ersatt den svenska barbariska kulturen kommer det inte finnas någa skolor
att välja på, där man kan påräkna lugn och möjligheter att lära sig något.
 
Men just nu vill jag inte ta i Uddevalla med tång.
 
En äldre kvinna i Nord Malung har tragiskt omkommit på ett hem till följd av undernäring.
Vi beklagar detta, samtidigt som vi tycker att man ska visa förståelse för detta.
 
Med så många nya munnar att mätta kan ju maten inte räcka till alla, och vissa prioite-
ringar måste då göras.
 
Nyheter rapporterar nu att en kvinna i Högsbo är allvarligt skadad efter beskjutning. Nu
hände det i Högsbo, men det skulle kunna hända överallt och det gör det.
 
Min gode vän Ilmar är ju på väg ut, men det hindrar ju inte att han kan under sin kvarva-
rande tid kan bidraga till att få bort vår kultur.
 
I Malmö är nu ett galleri vandaliserat, det som var tänkt att ställa ut Lars Vilks konst. Detta
måste man sympatisera med, och Ilmar gjorde rätt som anstiftade denna vandalisering.
Det är bra att han i sann demokratisk andra uppmanar medborgare att inte besöka vissa
utställningar och att vandalisera vissa gallerier.
 
Ryssland förnekar sig inte, att göra sig löjligt över vårt försvar är ju bara löjligt. Jag tycker
man gör sig själv till åtlöje om man förlöjligar något som inte finns.
 
Fortfarande har Ryssland tydligen inte hängt med, då man menar att vi försöker bestycka
våra saabar med kanoner. Här märks det att Ryssland har långt kvar, vi har ju gjort oss av
med både saabar och kanoner.
 
Ryssland borde veta att jag tar ansvar för landet, hur kan det ha undgått dem ?
 
Och det där med att försvarsministern går klädd i kjol, det var lite väl lågt. Någon förklädnad
måste väl ändå försvaret ha.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet.
 
Med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er, men absolut inte
Uddevalla, en fortsatt trevlig dag.
 
 
                  
 
AE                                           Ryssland skulle bara veta,
                                                vi kan vi också
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0