FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle, kraftfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de
flesta av Er välkomna till en ny dag.
 
I dag är jag bittrare än vanligt, och det vill inte säga lite. Nu kommer YouGo med
nya rekordsiffror för SD, och jag som sagt att man inte får rösta på dessa kackor-
lackor.
 
Men vi i den ansvarsfulla Alliansregeringen vet hur man kommer till rätta med dessa
demokratiska problem. Vi var framsynta när vi rekryterade politiker, präglade av sin
miljö från Balkan och Somalia. Folkpartiet visar nu sina bästa sidor, när den balkan-
inspirerade politkern Jasenko Selimovic visar vägen för hur vi ska lösa valet 2014.
 
Jag kunde inte ha kommit på det bättre själv, att förbjuda folk att rösta fel, här ligger
ju nyckeln till framgång. Formulerar man då reglerna rätt kan de ju mynna ut att
att det bara är rätt att rösta på Alliansen. Då spelar det ju ingen roll om CP och KD
är utraderade nu.
 
Får man inte rösta på någon annan, vinner vi ju ändå.
 
Tack Folkpartiet och Jasenko Selimovic, Adolf och Josef sänder Er också säkert
en varm hälsning.
 
Hade jag haft något en sten kunde falla ifrån hade jag sagt att en sten fallit från det jag
inte har, heller.
 
Nu vinner vi valet ändå, trots YouGov och väljarna, tack Jasenko Selimovic, vi ska genast
tillsätta en författningsdomstol, som gör att vi vinner valet.
 
Nu börjar forskare och annat löst folk ha en massa synpunkter. Den där Gunnar Sandelin
skriver nu en bok, som kommer ut i mars, men titeln: "Invandring och mörkläggning".
 
Man sällar sig där till den där Assar Lindbeck, som hävdar att Sverige inte klarar anstorm-
ningen, och påstår att vi tappat kontrollen.
 
Vi har aldrig haft någon kontroll att tappa, för oss är det viktigare att slå sönder det svenska
samhället, tack än en gång Jasenko Selimovic.
 
Även Maria Ferm gnäller och har för sig och hotar nu med att miljöpartiet ska lämna samarbetet
med oss, om vi inte gör som de säger.
 
Jag säger då det, vad är det för en värld vi lever i. Vi har aldrig haft något samarbete med MP
och kommer aldrig att ha det. Däremot utnyttjade vi dem för att få till stånd en lösning i en
viss fråga, och det kan vi tänka oss göra igen, på samma sätt vi moderater utnyttjar folkpar-
tiet, centerpartiet och kristdemokraterna.
 
Att det inte längre finns så mycket att utnyttja är ju en helt annan sak. Med en författningsdom-
stol i ryggen behöver vi ju inte heller bekymra oss om detta heller.
 
Maria Ferm tycks inte heller hänga med. det finns ju inte längre några illegala, dessa är ju
nu alla legala, så här slås öppna dörrar in igen.
 
Framgångarna i Malmö blir allt tydligare. Nu senast blev en 12 åring rånad och det mesta
tyder på att rånarna kom från Jasenko Selimovics hemtrakter, så än en gång Jasenko Seli-
movic, tack för allt.
 
Nu gnälls det också på ett antal ställen över att flyktingar får förtur till bostäder. Jag är så
innerligt trött på dessa svenskar, det ska bli skönt när de är i minoritet. När det gäller för-
tur till bostäder ska de vara tacksamma att de ges möjlighet att betala bostäderna för de
som får förtur, ju fler förturer desto snabbare en högre kultur, som jag brukar säga.
 
Som sagt, mina vänner Waberi och Jasenko Selimovic var lyckade satsningar, nu behöver
man inte driva valarbete överhuvudtaget, det är bara att hänvisa till förvaltningsdomstolen.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet.
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag, särskilt Jasenko Selimovic är värd en trevlig dag, en mycket trevlig dag, tänk vad
det går att åstadkomma när folk inte får rösta fel.
 
                                                               
Författningsdomstolar kan uträtta underverk, då röstar folk inte fel.
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0