FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle, kraftfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de
flesta av Er välkomna till en ny dag.
 
Särskilt välkommen hälsar jag Anders Borg, som haft vänligheten att informera
alla moderater om att det är jag som bestämmer, inte han.
 
Malmö utvecklas planenligt i riktning mot en tvåstatslösning. Vi kommer nu att in-
föra skjutövningar på skolorna så att eleverna får rätt hemkänsla. De fåtal som än-
nu ej införskaffat kniv kommer att tillhandahållas en sådan så fort detta är möjligt.
 
Som ett led i kunskapsutvecklingen kommer vi också att sprida vissa elever över
alla Malmös skolor, ingen elev i det Alliansstyrda Sverige ska ha rätt att må bra,
alla ska må lika dåligt.
 
Som tack för hjälpen att ha jagat iväg alla judar har jag lovat Ilmar att hans barn-
barn inte ska drabbas av denna kunskapsutveckling, den skola där de går kom-
mer inte heller att bli utsatt för beskjutning.
 
Vi kan aldrig ge avkall till allas lika värde, alla ska må lika illa, ingen får må bättre.,
med undantag för Ilmars barnbarn, men då som tack för Ilmars viktiga insats.
 
Vårt Sverigemöte har så här långt varit mycket lyckat. Alla moderater har nu för-
stått att partiet inte får ha några visioner, sådana kan vara farliga. Ingen får heller
vara bundet av något partiprogram, vi måste i alla lägen anpassa oss till vad som
är bäst inför valstupet 2014.
 
Viss kritik har framförts mot vår hållning i försvarsfrågan och man tycks på vissa
håll tro att vi inte kan försvara oss på rätt sätt.
 
Även dessa vanförställningar är nu borta, alla ansvarsfulla moderater arbetar nu
för att vi inte ska kunna försvara oss alls.
 
Och så den där Bo Frank, som aldrig kan hålla tyst. Nu senast under mötet kräver
han att partiet ska tillåta sig en mer tillåtande attityd, när medlemmar framför upp-
fattningar som inte är godkända av mig.
 
Bo Frank borde veta bättre, med våra rötter från 40 talet, då de flesta av oss sym-
patiserade med Hitler, borde alla förstå att vi inte kan hålla oss med tillåtande atti-
tyder.
 
Själv tillåter jag ingen att säga något jag inte tillåtit. Frågan är nu hur länge jag kan
hålla i den där Bo Frank med tång.
 
Under mötet kom Anders Borg med ett välkommet klarläggande. Han informerade
alla moderater om att det inte är han som bestämmer, utan att det är jag som be-
stämmer.
 
Den typen av klarläggande behövs och jag uppskattar Anders för att han nu rett ut
vad som gäller.
 
SL i Stockholm upphandlar nu stora konsultjäntser via mäklare för att förhindra
att väljarna får reda på vad som sker. Detta kommer att skapa större möjligheter
för våra lokala politiker att ägna sig än mer åt korruption. Den typen av avslöjande
som skedde i anslutning till bygget av Solna arenan kan vi nu undvika om väljarna
hålls utanför allting från början.
 
Samtidigt tycks det märkligt att så många fortfarande tror att offentlighetsprincipen
har något värde, efter 6 år med ett Alliansstyrt Sverige.
 
Carl Bildt den Store blir nu beskyldd för att ha läckt igen, och själv menar han att
man av detta gjort en höna av en fjäder.
 
Har han rätt är detta ett stort framsteg, vi andra har hela tiden trott att han skulle
förbli en broiler.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet.
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er
en fortsatt trevlig dag.
 
                 
                                       Spegel på väggen där   ?    Fjäder eller höna ?
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0