DET NYA ALLIANSSVERIGE

En åldring fortfarande i livet
 
En gammal dam, 89 år gammal, blir rånad mitt på dagen, när hon promenerar
med sin rollator på Östermalm i Stockholm.
 
Bytet blev ett par skor och lite till.
 
Signalement finns, men lämnas inte ut, vi vet numera vad det innebär.
 
En mångkulturell som följer ansvarspredikantens uppmaningar att omvandla
den barbariska svenska kulturen.
 
Vi får ju  vara tacksamma för den kulturhöjning vi nu blir varse när en 89 år gammal
dam med rollator blir rånad på sina skor.
 
VI FÅR HOPPAS ATT SKORNA PASSAR.
 
Samtidigt aktualiserar detta professor Mikael Hjelm farhågor, att äldre är utsatta
för förutfattade meningar och bör dö så fort som möjligt.
 
Professor Mikael Hjelm bör nog inte vara så överdrivet oroad i detta läget,
med en ålder på 89 år lär väl den gamla damen dö ganska snart.
 
DETTA LÄR NOG PÅSKYNDAS AV ATT BLI UTSATT FÖR ETT RÅN MITT PÅ
DAGEN MITT I STOCKHOLM.
 
Kan det möjligen skönjas ett samband här, mellan alltför många gamla och många
rån mot gamla.
 
KAN DET MÖJLIGEN VARA SÅ ATT MÅNGA TAGIT PROFESSOR MIKAEL HJELM
PÅ ORDET OCH GÖR SIG AV MED ALLA GAMLA.
 
Då kan ju ett grovt rån vara ett bra sätt, samtidigt som man får ett par skor på köpet.
 
DET ÄR JU TUR ATT MAN INTE ÄR RASIST, FÖR DÅ SKULLE MAN LÄNGTA TILL-
BAKA TILL DEN BARBARISKA SVENSKA KULTUREN.
 
Då rånades inte en 89 årig dam mitt på dagen mitt i Stockholm på ett par skor.
 
Tydligen var denne kulturberikare inte kopplad till våra nya mänskliga liv, våra kära
vänner i olika Assistansföretag.
 
FÖR DE LÄT JU DAMEN BEHÅLLA ROLLATORN.
 
DET ÄR MER ÄN FÖRSÄKRINGSKASSAN GÖR NUMERA, NÄR DET GÄLLER
SVENSKAR ÄR DET BÄST ATT TILLÄGGA.
 
 
Ansvar ?? Jag ?? Öhh ??
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0