FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet      
 
Som alla känner till präglades gårdagen av partiledardebatten. Där skötte jag mig väldigt
bra, medan de andra skötte sig väldigt dåligt.
 
Oppositionen hade  inget annat än tomma ord att komma med, medan jag fyllde mina tom-
ma ord med ansvar.
 
Jag blev tyvärr upptäckt med att tricksa med siffrorna för arbetslösheten och blev beskylld
för detta. Har man en tom politik och bara kommer med tomma ord, måste man ju tricksa
med siffrorna, annars syns tomheten alltför tydligt, det tror jag alla förstår.
 
Efter  att ha lett landet i 7 år tror jag inte heller att man räknar med annat än att jag ska trick-
sa med siffror och annat.
 
110 000 ungdomar är nu i den situationen att de varken pluggar eller arbetar. Vi kommer att
tricksa med dessa siffror också, så att de inte belastar oss i valrörelsen.
 
Arbetskraftsinvandringen i Malmö saknar tydligen fritidshem. Under gårdagen slog de sönder
119 fönsterrutor i Migrationsverkets lokaler samt anlagde tre skolbränder Vi tar till oss dessa
argument och Eric Ullenfån kommer att resa ner till Malmö och efterhöra hur många fritidshem
man vill ha och var i Rosengård de ska ligga.
 
Under gårdagen mördades ytterligare en kvinna i Södertälje och en av gärningsmännen an-
hölls av polisen för brott mot utlänningslagen, då han vistades illegalt i landet. Vi har uppgif-
ter som tyder på att mordet begicks därför att han inte fick gratis tandvård tillräckligt fort.
 
Vi kommer därför att se över denna reform, så att ingen illegal ska behöva vänta på gratis
tandvård mer än 15 minuter.
 
Vi kommer också att ta ett samtal med Rikspolischefen, så att polisen respekterar de frizo-
ner illegala är hänvisade till.
 
I Wilhelmina är nu åtalad och dömd en 15 åring, som hade uttalat att en "neger luktade svett".
Vi tar till oss detta och kommer att se över integrationspolitiken, ingen i arbetskraftsinvandrin-
gen ska behöva svettas, det räcker att vi svenskar får svettas för att andra ska slippa svettas.
 
I Leksand har man köpt in en dyrbar villa att användas som bostad för ensamkommande små
barn. Invånarna ställer sig kritiska till denna satsning, då de menar att andra viktigare satsningar
får stå tillbaka.
 
Vi oföretagssamma svenskar måste lära oss att se saker på rätt sätt, klarar vi inte av själva att
rädda våra pensioner, ska vi vara tacksamma för att andra under svåra umbäranden räddar vå-
ra pensioner.
 
Dessa små barn från Afhganistan har under svåra umbäranden tagit sig ända till Sverige enbart
för att rädda våra pensioner och övriga välfärd.
 
Vi får då inte visa oss missunnsamma utan i stället uttrycka vår tacksamhet för denna generositet.
En och annan våldtäkt, som begås, för inte skymma detta.
 
Man kanske i stället ska se dessa  våldtäkter som företagsamhet,att redan i denna låga ålder
kunna uppvisa kärlek på detta sätt än något vi själva inte klarar av.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet      
och fyller landet med tomma ord
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
             
AE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0