FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet och alla ROT bedragare.
   
 
I dag är jag så stolt att jag nästan spricker. Vi nås nu av uppgifter att företag har lärt
sig att utnyttja vår ansvarsfulla ROT reform på det bästa sättet.
 
Uppgifter från Mockfjärdsfönster visar nu att de varje år förbättrar sitt resultat med flera
hundra miljoner, tack vare vårt förnämliga ROT system.
 
Vi har underlättat för dem genom att göra det möjligt att låtsas som om arbetskostnaden
är tre gånger större än den verkliga och den vägen få större ROT avdrag än vad som är
motiverat.
 
Vi har varit så förutseende att vi skrivit lagtexten på ett sådant sätt att Skatteverket inte
anser sig kunna kom åt dem. För att inga missförstånd ska uppstå har vi för säkerhets
skull låtit Skatteverket förstå att man ska låta dessa brottslingar vara.
 
Dessa ekonomiska brottslingar uppskattar oss ansvarsfulla moderater, och detta bekräf-
tas genom bolagets VD, då denne uppger:
 
I år genomför vi inga prishöjningar, vi trixar med ROT avdragen i stället. Skatteverket är
vår bästa män.
 
Visst blir man stolt när man genomfört så ansvarsfulla reformer.
 
Stolt blir man också när man tar del av Ipsos junibarometer, där både centerpartiet och
kristdemokraterna hamnat över 4 %, som vanligt har Ipsos förstått att man ska göra sina
mätningar inom de områden, där man fortfarande hittar sympatisörer för dessa två par-
tier.
 
KD resultat ger dock lite smolk i bägaren och jag har svårt hantera detta. Det visar sig
nu att många kristdemokrater flytt till SD och dessa ska nu lockas tillbaka av Stanley
Sjöberg.
 
Tyvärr skapar detta problem, när de hamnat hos SD kan jag ju inte ta i dem med tång,
och hur ska jag då bete mig om de vänder tillbaka.
 
Ska jag då ta i dem med tång, det blir en svår avvägning, man skulle ju kunna tro att
jag är löjlig.
 
Barncancerfonden vägrade igår att ta emot gåvor från ett nationalistiskt parti och vi har
nu fått motsvarande kritik för att vi tar emot skatter från nationalister. Vi vill ju inte bli be-
skyllda för att nationalister, så vi får se över om vi ska lämna tillbaks alla de skatter som
betalts av nationaliter.
 
Vi ser nu alltfler tecken på att vår barbariska kultur utvecklas i positiv riktning.
 
Under gårdagskvällen blev en man på öppen gata, Sveavägen i Stockholm, knivmördad
och idag på morgonen hittade man en ung man mördad i en frizon i Borås.
 
När vår barbariska kultur rådde nådde man aldrig upp till dessa fantastiska siffror, två
mord om dagen.
 
Igår kom uppgifter som visade att medborgarna visar sig mer negativa till att ta emot så
många analfabeter, och vissa inom moderaterna har inte varit sena att haka på detta. Man
vill att vi ska ompröva vår flyktingpolitik, så att den står mer i samklang med vad väljarna
tycker.
 
Den dagen får ingen uppleva att jag skulle ta hänsyn till vad väljarna tycker.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet      
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0