FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till den ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet    
och tystnaden
 
I dag får vi en rapport som visar att den svenska ekonomin krymper, och med den mode-
raterna.
 
Hade jag kunnat krympa skulle jag också ha krympt.
 
Vi ställer nu vår förhoppning till Miljöpartiet, som nästan är lika ansvarsfulla som modera-
terna, men bara nästan. I går väckte deras språkrör i Grön Ungdom, den begåvade Lorentz
Tovack, som är nästan lika begåvad som jag, en intressant ide.
 
Han menade att vi helt ska ta bort rösträttsåldern och låta bebisar rösta. Vi är ju inte vana
vid den typen av spontana och innovativa förslag, så först reagerade man lite avvaktande,
för min del tog det lite lång tid innan jag reagerade, då min fördröjningsnippel hindrar mig från
att förstå saker alltför snabbt.
 
Men när jag förstått saken såg jag att det var ett klokt förslag, kan bebisar bli ministrar i vår
regering bör de väl också kunna få rösta.
 
Annars har det varit lugnt det senaste dygnet, bara en man skjuten i Tensta och så lite sten-
kastning på Räddningstjänsten i Växjö.
 
Vi får också rapport om att en förskola i Sigtuna blivit föremål för mordbrand. När vår ekonomi
nu krymper är det viktigt att vi håller nivån på mordbränder i våra skolor uppe, då detta driver
vår tillväxt.
 
Vi ska därför träffa ansvarsfulla överenskommelser med Miljöpartiet om att försöka få hit mer
svenskar, bosatta i Afrika, som kan driva denna tillväxt. Dessa nyanlända svenskar ger vi då
lite pengar för att de ska kunna ägna sig åt tillväxtfrämjande åtgärder.
 
Vi ser redan att vi inom detta området, att bränna ner skolor, har den högsta tillväxten i hela
världen, inte en enda skola är säker från tillväxt.
 
Hatsajten Avpixlat känner vi ju alla till. Där fanns tidigare en krönikör vid namn Hera Lamppu
Maduro, bosatt i Seved.
 
Genom illvillig påverkan har hon förletts att tro att Sverige har yttrandefrihet, vilket hon trodde
sig utnyttja när hon skrev på Avpixlat. På min inrådan har nu ansvarsfulla krafter i området
upplyst henne om att yttrandefrihet bara råder, om man säger det jag säger att man får säga.
 
Efter misshandel och rån blev hon inlagd på sjukhus och har nu hemlig identitet.
 
Jag är stolt över att ha fått tyst på henne, då man får skylla sig själv när man har sådana å-
sikter.
 
Percy Nilsson har jag alltid hyst stor beundran för, och den har nu inte blivit mindre, då han
visar att han går i mina fotspår.
 
För att få tyst på en hemglassförsäljare borrade han hål i bilens framdäck, den typen av an-
svarsfullt agerande påminner om min anstiftan på vandalisering av bilar tillhöriga de förfärliga
sverigedemokraterna.
 
Moderaten Jerzy Golovkin i Hylte har nu gjort sig omöjlig i vårt parti, då han sagt det alla vet
men ingen får säga.
 
Han påstår att jag är så förblindad av hat till SD att jag inte kan driva en vettig politik och se
vad som händer.
 
Jag kan visst se vad som händer, förra veckan såg jag en fotbollsmatch.
 
Dessutom hävdar han att han blir påmind om sina rötter i kommunistiska diktaturer, när han
ser vilka medel jag använder för att tysta folk.
 
Här går han definitivt för långt, hitintills har jag lyckats tysta alla utan att behöva ta till tortyr,
vilket förekommer i dessa kommunistiska diktaturer.
 
Jag hoppas att Jerzy i fortsättningen håller tyst, så att jag inte behöver ompröva behovet av
tortyr, det bör räcka med att jag underblåser misshandel och mordbränder.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet     
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
             
 
AE
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0