FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet    
 
Jag blir lätt både upprörd och arg, när folk tycker på annat sätt än jag, säger de emot
mig känns det ofta som om jag vill explodera.
 
I dag känns det verkligen som om jag vill explodera, så mycket oberättigad kritik som
vi nu får från olika håll.
 
Det går inte en enda dag utan att vi får kritik, som bygger på rena vanföreställningar.
Vården i Stockholm har många synpunkter på.
 
Nu gnäller personal över att man inom BUP anpassat vården till våra nedskärningar.
Man gnäller över att små barn tvingas till bältesspänningar och ges beroendeframkal-
lande medel.
 
Det personalen inte förstår är ju att detta görs för att sparat personal, det är endast då
vi kan stärka våra offentliga finanser.
 
Jag har ju skrivit i min fina bok "Det Sovande Folket" att de flesta av medborgarna är
mentalt handikappade. Jag börjar nu undra över om de inte är mer mentalt handikap-
pade än jag då trodde.
 
Att inte kunna förstå att man måste bältespänna små barn, när man drar ner på persona-
len, vem ska då se till dem.
 
Sedan visar vissa uppgifter att man kanske gått för långt. Det görs gällande att en tolvå-
ring bältesspännts 18 gånger på 1 1/2 månad. Även bältesspänningar måste ju kosta nå-
got och det låter här nästan som om man låtit kostnaderna skena iväg lite okontrollerat.
 
Vi får se över möjligheterna om vi kan bältesspänna små barn lite längre, kanske för livet,
så vi kan stärka de offentliga finanserna ännu mer.
 
Det måste bli dyrt att bältesspänna så många gånger under så kort tid, jag trodde att de
ansvarsfulla moderaterna i Landstingets ledning förstod vikten av detta.
 
Utvecklingen inom Europa i övrigt tycks gå vår väg.
 
I Holland visar nu en undersökning att en stor majoritet av befolkningen vill förbjuda mer
invandring från islamska länder, då det anses påverka landet negativt.
 
Även i Schweitz ser man liknande uppgifter.
 
Allt detta spelar oss i händerna. Vi har redan lämnat in begäran till dessa regeringar att man
ska hänvisa alla islamister till våra socialkontor för att hämta pengar,
 
SvD skriver i dag om mänskliga rättigheter, och man väljer att provocera en hel del. Man hän-
visar till att de mänskliga rättigheterna omfattar en rätt "att delta i kulturliv".
 
Jag hoppas verkligen att man inte menar vårt eget barbariska kulturliv, då detta måste bort
så fort som möjligt. Framför allt hoppas jag att SvD inte menat att man skulle ha någon rätt
att sjunga våra urgamla psalmer, för då vet jag inte var det slutar.
 
I så fall kanske man hamnar i den sitautionen att vissa hävdar att man skulle ha någon form
av rätt att besöka kyrkan, en förfärlig rest av vår urgamla barbariska kultur.
 
Som SvD framställer dessa mänskliga rättigheter får vi nog påskynda utbygganden av mos-
keer och minareter.
 
Att besöka dess är inte bara en mänsklig rättighet, vi är på väg att lyckas med att få det ock-
så till en mänsklig skyldighet,.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet     
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig dag.
 
             
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0