FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfule, kraftfule och mentalt handikappade statsminister hälsar de flesta
av Er välkomna till en ny dag.
 
SvD har de senaste dagarna en initierad artikel om Vattenfalls affärer i Holland och
det visar sig här att SvD och den ansvarsfulla Alliansrgeringen ser på detta med an-
norlunda ögon.
 
SvD bygger sina uppgifter på vad som hänt medan den ansvarsfulla Alliansregerin-
gen, som vanligt kan man kanske tillägga, bygger sina uppgifter på hur man vill att
det skulle ha gått.
 
Den ansvarsfulla Alliansregringen visar sig då ha bedömt denna affär helt korrekt.
 
Visserligen hävdar bedömare att Maud Olofsson borde ha agerat annorlunda, men
att hon inget förstod, här heller. Hon påstås ha haft beröringsångest med detta pro-
blem, på samma sätt hon skapat ångest hos många hon mött.
 
Dagens Industri har en ledare i dag där man berör mitt politiska ledarskap. Man me-
nar då att jag saknar vísioner och utgör ett särintresse som till 100% syftar till att å-'
tererövra makten. Man hävdar att mitt agerande  helt syftar till en valseger, och att
all ideologi då blir underordnad. Även allianspartierna ses som statister, vars enda
roll är att gynna mitt särintresse.
 
Jag skulle inte kunna ha beskrivit det bättre själv.
 
Tyvärr har Sveriges Radio missuppfattat sin uppgift. Tidigare har man släppt fram för-
tal och kränkningar mot SD, stimulerade av det hat mot SD jag visat och de kränknin-
gar jag framför.
 
Nu ska man tydligen förhandsgranska vissa programledare så att det inte kommer in fler
inslag med rent förtal mot SD.
 
Jag kommer därför att se över ledningen inom Sveriges Radio, det är viktigt att de fort-
sätter att undermindera den legitima demokratiska processen i landet.
 
Så är då en ny affär med assistansfusk under uppsegling, och även denna gång tycks det
ligga utrikesfödda bakom detta stora bedrägeri, en rullstolsåkande irakier. Han har blivit
upptäckt i samband med att han under en semester ridit på kameler.
 
Vi ser här återigen ett bevis på vår framgångsrika och ansvarsfulla arbetsmarknadspolitik.
De kurser Arbetsförmedlingen arrangerat i kamelskötning tycks ha bidragit till rehabilitering
av gravt funktionshandikappade.
 
Näthatet har nu seglat upp som landets största fråga. Mona Sahlin vill nu visa att hon finns
och hävdar att hon blev hatad under 30 år, så näthatet är inte en ny fråga.
 
Själv har jag valt att vända hatet i andra riktningen, man blir då själv mindre utsatt för hat. Det
finns inget jag hatar så mycket som väljare, som väljer att rösta på partier jag inte vill ta i med
tång.
 
Om det finns något jag hatar ännu mer är det dessa mentalt handikappade väljare som går
omkring och tror på någon sorts svensk modell.
 
Nej, dessa mentalt handikappade medborgare ska inte få behålla en krona mer än vad som
behövs för att inte svälta ihjäl.
 
Prata inte mig om hat, för där är jag slagbar.
 
AE
 
Jag tar ansvar för landet även om jag hatar de flesta av dess medborgare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0