FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfule, kraftfule och mentalt handikappade statsminister hälsar en del av
Er välkomna till en ny dag.
 
Dessa ständiga väljarundersökningar gör mig ursinnig och bitter, om jag nu kan
bli bittrare.
 
Idag avslöjar man från Sentio att dessa kackorlackor till sverigedemokrater har en
väljarandel på drygt 13 % och alltjämt är det 3. största partiet.
 
Här har jag sagt att man inte får sympatisera med detta parti och så blir det så här,
de mentalt handikappade väljarna tycks ha en egen uppfattning om vad demokrati
är.
 
Är man inte bitter innan, blir man bitter av detta, vart tog min tång vägen förresten ?
 
Som om inte detta räckte kommer den där hemska Vetenskapsakademin med en
rapport nu, som visar försvarets förmåga. Här har vi skönmålat försvaret för att att lura
hela landet och påstått att försvaret kan hålla ut i en hel vecka, visserligen bara på
en liten plätt, och så kommer detta.
 
Och nu kommer dessa ansvarslösa inom Vetenskapsakademin och avslöjar att vi bara
kan försvara plätten 1 till 2 dagar, bara för att vi inte har bensin och ammunition. Jag
har ju hela tiden hävdat att försvaret är utformat efter att fienden inte får skjuta för allt
för mycket och då ska ju inte vi heller behöva skjuta.
 
Och sedan är de fräcka nog att hävda att den försvarade plätten inte får omges av diken,
för dessa kan vi inte ta oss över.
 
Jag har uppdragit åt SÄPO att försöka komma åt dessa förrädare och hoppas att de här
blir mer framgångsrika än när jag försökte komma åt ÖB.
 
Även BRÅ tycks ha spårat ut och lämnar nu en rapport som visar att antalet mord och
mordförsök har fyrdubblats under ett antal år. Här har vi framgångsrikt hävdat att antalet
mord inte ökat, för att vi inte ska underblåsa främlingsfientligen, och så kommer BRÅ med
dessa uppgifter.
 
Man kan bli bitter för mindre.
 
Sedan hade Uppdrag Granskning i går ett program om AT fonderna och min gode vän Jan
Karlström. Vissa tittare tycker att min gode vän Jan Karlström framstod som arrogant och
girig. Inget kan vara mer fel, han är inspirerad av våra ansvarsfulla satsningar på våra modesta
pensionsförmåner och beträffande arrogansen tycker jag faktiskt att han påminner om mig.
 
Det kommer nu också uppgifter som visar att svenskar är utsatta för rasism i Norge. Detta
kan ju tyckas konstigt, för svenskar kan ju inte bli utsatta för rasism och hatbrott, men nu är
ju Norge en gång för alla Norge.
 
Man sträcker sig så långt att man i Norge inte vill bli serverade av svenskar. Jag är övertygad
om att det inte skulle kunna vara aktuellt i Sverige, om det fanns svenskar som serverade
svenskar,men det finns det ju lyckligtsvis inte längre.
 
Jag har personligen ihop med Miljöpariet strävat ansvarsfullt och framgångsrikt för att svenskar
inte ska kunna serveras av svenskar.
 
Jag tar ansvar för landet.
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle statsminister en del av Er, men bara en del,en fortsatt
trevlig dag.
 
Bli bara inte så bitter som jag, då kan man inte ta i folk med tång.
 
 
AE
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0