FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Mitt Sovande Folk
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet     
 
Särskilt ansvar tar jag för den tortyr som förekommer på Lundsberg.
 
Sentios senaste väljarundersökning för augusti oroar, samtidigt som den gör det lättare
för mig som statsminister.
 
Att de förfärliga kackerlackorna i sverigedemokraterna nu uppgår till 14,6 % oroar, då
det kan innebära att jag blir hemlös, Täby kan jag ju inte flytta tillbaks till efter vad jag
ställt till med där.
 
Samtidigt underlättar det ju mitt ansvarsfulla styre, jag får inte så många medborgare
att representera. Alla måste ju förstå att jag inte ska behöva representera de medborg-
are jag inte vill ta i med tång.
 
14,6 %, det är ju minst 1 500 000 icke medborgare jag inte behöver bekymra mig om,
och det ger utrymme att ägna full kraft åt arbetsinvandringen från Bulgarien och Rumä-
nien.
 
Mycket kritik riktades mot ordföranden i Arbetsförmedlingens styrelse Christina Johan-
sson, för att hon ägnat sig åt bidragsbedrägeri.
 
Denna kritik är svår att förstå, hela Arbetsförmedlingens verksamhet är ju uppbyggd
på att alla ska få bidrag, som inte medför någon nytta.
 
Vi ser inte att Christina Johansson ska undantas från denna princip bara för att hon är
moderat, snarare tvärtom, hon har heller aldrig gjort någon nytta.
 
Tortyren vid Lundsberg väckte igår strak kritik. Inte heller detta förstår jag. För att inte Jan
Björklund skulle frestas säga någon dumt i denna fråga, också, gav jag honom order att
hålla tyst.
 
Det verkar som om mina mentalt handikappade medborgare inte förstår ett enda dyft.
På Lundsberg går unga män, som utgör landets elit och är tänkta att komma att ikläda
sig landet ledande poster.
 
För att dessa ska kunna utöva sin framtida ledning måste de lära sig att hålla medbor-
garna i schakt, och då är det en bra fostran att öva sig  tortyr mot de som är svagare.
 
Sådant fick vi tidigt lära oss i MUF.
 
Jag har själv förtroende för Lundsbergs ledning till dess jag sagt något annat.
 
Många kommuner uppger sig ha en ekonomisk kris, men den tycks nu gå mot sitt slut.
Vi får i dag statistik, som visar att rekordmånga nu söker asyl i landet, aldrig någonsin
har det varit så många.
 
Detta förbättrar i snabbt takt kommunernas ekonomier, då Eric Ullenfåns alla beräknin-
gar visar att varje asylsökande ger ett nettotillskot till ekonomin, till skillnad från alla an-
dra länder där integrationspolitiken inte varit lika lyckad.
 
Kritiken växer nu mot apoteksreformen och alla uppgifter styrker att läkemedel blivit dy-
rare, mindre tillgängliga och att glesbygden drabbas av nedläggningar. Jag förstår inte
hur detta kan skapa kritik, det var ju uttalade mål i reformen.
 
Alla borde väl ändå kunna förstå att vi inte kan locka hit internationella riskkapitalister
om de inte medges höja priserna och dra ner på tillgängligheten.
 
Hur ska de annars kunna sälja vidare till tredubbla priser.
 
Idag väntas ett viktigt beslut i Schweitz, som påverkar ett eventuellt köp av Gripen.
Vi hoppas att beslutet går i den riktningen att man går vidare i affären.
 
Det avtal vi träffat medför att skattepengar kommer att överföras till Schweiz i stora
mängder, och den möjligheten vill vi inte förlora.
 
Det underlättar min ambition att alla utsatta medborgare inte ska kunna leva över svält-
gränsen.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet     
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
             
AE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0