FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarfullt ansvar för landet       
 
 
De senaste dagarna har mycket sagts om de spillror, som återstår av Försvaret. Jag
tycker att det är överraskande, att något som är så litet, kan väcka en så stor debatt.
 
Efter ryssarnas fingerade anfall mot våra luftförsvarsanläggning, vars radarfunktioner
tydligen också släckts av ett ryskt följeplan, kommer nu rapporter om att ett spionplan
opererat mellan Gotland och Öland. Ryssarna informerade oss om detta i efterhand,
själva kan vi ju inte upptäcka sådant längre, och som Carl Bildt säger, vi bryr ju oss
inte om att upptäcka allt heller.
 
Vi har nu stärkt beredskapen på Gotland genom att Försvarsministern, vår egen lilla
fjolla, sagt till generallöjtnanten Anders Silvers att han inte ska kommentera enskilda
fall, risken är annars att han faller.
 
Det har nu också kommit fram att ÖB blivit utsatt för påtryckning från min statssekrete-
rare Gunnar Wieslander, som framför till ÖB att Gunnar saknar förtroende för honom.
 
Som alla inser ingår det i Gunnars arbetsuppgifter att framföra att han inte har förtroende
för ÖB, så jag hoppas att ingen förleds tro att jag har någon del i detta.
 
Sedan delar jag Gunnars uppfattning i sak, ska vi göra oss av med Försvaret ska vi ju ock-
så göra oss av med ÖB.
 
Vår dagisfröken Annie Lööfs alla lögner tycks aldrig ta slut. Nu ger sig JO in och har star-
ka synpunkter på hennes och Regeringskansliet lögner och trixande. Vi har därför kallat
till oss JO för enskilda samtal, så att han ska informeras om att den ansvarsfulla Allians- regeringen inte känner sig bunden av våra grundlagar.
 
Socialdemokraterna i Ånge har valt att gå på vår arbetsmarknadslinje och öppnar nu upp
för vad man kallar en expansiv ny arbetsmarknad. Denna nya arbetsmarknad, att passa
upp ensamstående skägg, tycks kunna suga upp många arbetstillfällen, så många att vå-
ra äldre och sjuka blir lidande, men det gör ju inget i de fall de är svenskar.
 
Som de flesta hört har man beslutat att stänga högstadiet i Rosengårdsskolan och bussa
dessa elever till andra skolor i Malmö. Bakgrunden är att det fortfarande finns enklaver i-
nom Malmös skolverksamhet, där verksamheten fungerar och några får godkända betyg.
En bidragande orsak uppges också vara att alla lärare fått benen avsparkade och inte
längre kan gå till skolan.
 
Vi har ju fått kritik för att den svenska skolan inte är likvärdig och genom denna åtgärd
hoppas vi att alla elever i Malmö ska bli lika dåliga.
 
Eric Ullenfån har fått i uppdrag att informera alla medborgare att de utrikesfödda, som fått
uppehållstillstånd under 2012, inte lever på bidrag, vilket många tycks tro.
 
Då dessa fördomar och myter kan underblåsa främlingsfientligheten har Eric Ullenfån valt
att klassificera alla bidrag som stöd. Då jag anser att de flesta medborgarna är mentalt
handikappade räknar jag med att de ska sätta tilltro till Ullenfåns fåniga tilltag.
 
Föräldrarna i Stockholm gör nu uppror mot nedskärningarna i stadens förskolor. Även här
kommer Eric Ullenfån gå ut med information om att dessa rasistiska manifestationer inte
ses med blida ögon.
 
Alla borde ju ändå kunna förstå att vi inte kan ta hand om våra egna barn, när vi ska ta
hand om alla vuxna barn från världens alla hörn.
 
Som politiker måste vi ju lära oss att prioritera, och då är valet lätt, svenskar ska sättas på
svältgränsen, som jag skrev i mitt manifest, och utrikesfödda med bidrag ska få stöd.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet    
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig dag.
 
I morse, när jag vaknade var den där ÖB fortfarande kvar, sånt kan
förstöra hela dagen.
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0