MORGONHÄLSNING FRÅN FOLKETS STORE LEDARE

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade statsminister hälsar de flesta av Er
välkomna till en gråkulen dag.
 
Vädret påverkar oss alla, så även mig. I dag känner jag mig motarbetad och
missförstådd på alla fronter.
 
Ingen annan än jag själv verkar ha förstått hur ansvarsfull och kraftfull jag är.
Att alla mentalt handikappade medborgare inte förstår detta, kan jag leva med,
men även många andra tycks hysa tvivel angående mitt ansvarstagande.
 
Vart jag än rör mig idag tycks dessa förfärliga sverigedemokrater dyka upp.Ju
fler analfabeter jag tar hit, desto fler tycks dessa förfärliga människor bli, otack
är då både min och världens lön.
 
Många av dessa förfärliga människor är så närgångna att jag måste ha med min
tång, om de skulle komma för nära.
 
Jag har ju länge hävdat att de flesta svenskar, detta gäller inte utrikesfödda analfa-
beter, är mentalt handikappade. Aldrig har detta framstått tydligare än idag. Många
tycks ha större förtroende i vissa politiska frågor för den där Löfven, större förtroende
än för mig, för mig.
 
När jag satt alla dessa mentalt handikappade på svältgränsen kanske de bättre förstår
sitt eget bästa.
 
Även inom Alliansen känner jag mig motarbetad. Moderaternas framgång är helt knu-
et till alla mentalt handikappade och de analfabeter vi bjuder in, en förutsättning för
att man ska rösta på oss är ju att ingen förstår vad vi står för.
 
Och så försöker den där Björklund att få upp utbildningsnivån, förstår han inte vilka
risker han tar, nej otack är min lön.
 
Och  så centerpartiet med sin nya ledare, som hävdar att detta partiet ska bli den le-
dande kraften i svensk politik. Ledande kraft i svensk politik, mer ledande än vi ansvars-
fulla moderater. Jag ska nog visa henne vem som är ledande i svensk politik, inte är
det där partiet, där de flesta fortfarande bor utanför Stockholm.
 
Jag håller med Anna Batra Kindblad fullt ut, de flesta centerpartister tycks vara obegåvade
lantisar, tänk om den där Annie kunde hålla tyst någon gång.
 
Som om detta inte skulle vara nog håller dom där kristdemokraterna fortfarande på med det
där om verklighetens folk. Det är svårt att hålla god min i detta spektakel, vi moderater har
då aldrig känt beröring med vanligt folk. Det kanske är lika bra att de åker ut ur riksdagen.
 
Nej, i dag känner jag mig bara missförstådd och motarbetad, det är tur att jag säkerställt att
de mentalt handikappade väljarna betalar pension åt mig resten av livet, för arbeta det tänker
jag verkligen inte göra.
 
Och med detta önksar jag en del av Er en fortsatt trevlig dag.
 
AE
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0