FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle, kraftfulle och mentalt handikappade statsminister hälsar de flesta
av Er välkomna till en ny dag.
 
I dag är jag mer irriterad än vanligt och jag hälsar absolut inte rikspolischefen välkommen
idag. Inte heller den lögnaktiga handelsministern vill jag veta av idag. Ta sig  friheten
att förklara krig mot EU, en oförlåtlig synd.
 
När det gäller att skapa motsättningar, spänningar och stridigheter är det jag som driver
de frågorna, det ankommer inte på handelsminstern att agera här,
 
Rikspolischefen ser jag som en ovälkommen gäst i vårt samhälle, just nu känns det som
att jag inte vill ta i honom med tång.
 
Hans öppenhjärtliga och sanningsenliga debattinlägg i Dagens Nyheter är ett slag i ansiktet
på mig personligen, Er ansvarsfulle statsminister.
 
Här har jag år ut och år in fört de mentala svenskarna bakom ljuset och fått dem att tycka
att vi ska importera grov krimininalitet.
 
Och nu skriver då denne rikspolischef, jag kan inte ens ta hans namn i min mun, att rörligheten
över landsgränsen och de avskaffade gränskontrollerna medför en växande grov organiserad
brottslighet och skapar parallella samhällen.
 
Som om jag inte visste det, men det innebär ju inte att andra ska veta det. Ett bättre sätt att
underblåsa främligsfientlighet får man leta efter, här tycks den där rikspolischefen gå rasisternas
ärende.
 
Och risken är ju att effekten av att ta in extremisten Waberi i riksdagen klingar av och allt färre
grovt kriminella kommer till landet och röstar på moderaterna.
 
Den där rikspolischefen har inte heller lyssnat på mig, han har inte lyssnat på Er ansvarsfulle
statsminister, jag tror knappt det är sant.
 
Han påpekar, visserligen fullt sanningsenligt men ändå, att utanförskap och segragation skapar
en ökad grov kriminalitet.
 
Här får jag anstänga mig för att bryta ut i otidigheter, det är ju dessa grupper jag hävdar ska
rädda vår välfärd, och nu är de plötsligt grovt kriminella.
 
Att vara så sanningsenlig kan inte tolkas på annat sätt än att han går sverigedemokraternas
ärenden.
 
Men värst av allt är att han menar att grovt krimimella, importerade utifrån, ska utvisas ur riket.
 
Här går han definitivt för långt, Waberi är fullständigt ur gängorna, och hur har han tänkt att de
som utvisas ur riket ska kunna rösta på moderaterna.
 
Ska någon utvisas är det den där rikspolischefen, han ska inte lägga sig i vårt valarbete.
 
Han pekar också på lyckosamma insatser i Södertälje. Här har ju polisen gett sig på våra
allra käraste kärnväljare, kapitalister som arbetar inom frizoner, och det kan få allvarliga kon-
sekvenser. Dessutom kostade det ju 200 miljoner i rättegångskostnader, pengar som skulle
kunna användas bättre, exempelvis för att höja politikers pensioner.
 
Och som avslutning föreslår han att vi politiker skulle bidra till att stoppa ökningen av den im-
portade grova krimininaliteten. Vill han göra gemensam sak med sverigedemokraterna är det
hans sak, men då får han också ta konsekvenserna.
 
Jag räknar därför med att folk ska förstå att det är legitimt att bryta sig in i hans lägenhet och
knivskära honom, för det kan ju bli följden när man har de åsikterna.
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle statsminister de flesta av Er en fortsatt trevlid dag.
 
 
 
AE
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0