FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle, kraftfulle och mentalt handikappade statsminister hälsar de flesta
av Er välkomna till en ny dyster söndag.
 
Dagarna blir nu allt dystrare och i takt med detta blir jag allt bittrare. Jag säger som
min vän Adolf, otack är världens lön.
 
Här har jag år efter år försökt framställa saker för att vilseleda medborgarna. Jag har
ljugit om än det ena, än det andra, men allt tycks nu vara förgäves.
 
Jag har, som min gode vän Adolf, underblåst våld mot dissidenter, men även detta tycks
vara förgäves.
 
Jag har, som min gode vän Adolf, samtyckt till Europas största judeförföljelse, men även
detta tycks vara förgäves, otack är min lön.
 
De blir nu allt fler och vi ansvarsfulla moderater blir allt färre.
 
De strömmar till från alla håll, först ut var våra unga framtidshopp, som inte var så lätta att
lura. Sedan anslöt sig många ur medelklassen, som bara går att lura upp till en viss gräns.
 
Nu visar sig även gamla, och till och med pensionärer, vara mer ansvarsfulla för landet än
vad vi ansvarsfulla moderater är.
 
Fler och fler börjar nu kräva att moderaternas kärnväljare, kriminella importerade från Afrika
och Mellersta Östern, inte ska få större rättigheter än svenskar.
 
Man kan i dessa dagar till och med se och höra förrädare, som menar att att vi måste få be-
hålla vår identitet och traditioner.
 
Vart är vi på väg, med denna utveckling blir Sverige snart som andra länder, och den dagen
fruktar jag.
 
Risken är tyvärr stor att vi moderater inte skulle få så många röster om Sverige skulle bli som
andra länder.
 
10 % i senaste SIFO, och gamla och begåvade som strömmar till, det blir många sömnlösa
nätter framöver.
 
Och ovanpå detta Per Slingerman som lämnat oss, vem ska nu tala om för oss hur vi ska
ljuga på bästa sätt., nej otack är världens lön.
 
Och med dessa bittra ord önskar jag allt färre en fortsatt trevlig dag. Själv ska min gode vän
Waberi och jag ta en sväng runt om i staden och förvissa oss om att ingen äter pepparkakor.
Jag önskar framlidne Adolf kunde stå vid min sida i dessa dystra tider.
 
AE
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0