ÄVEN KAKOR SKA BENÄMNAS RÄTT

Jag känner mig kränkt
 
I går blev jag kränkt, av min hustru, visserligen i all välmening, men ändå,
så kränkt ska man inte behöva bli.
 
Efter maten serverades kaffe, och det var då jag blev kränkt, djupt in i
själen.
 
Min hustru hade inköp SYSTERKAKA till kaffet, först vägrade jag äta
den, men tog sedan försiktigt en bit, för den såg faktiskt god ut.
 
När jag förklarade för min hustru den djupa kränkning jag kände blev hon
skamsen och lovade att tala med den affär som sålt SYSTERKAKAN.
 
Nu är det bara att hoppas att detta ger effekt, men det gör det säkert, ett
säkert vite på minst 50 000:- bör nog avhålla de flesta på att sälja den
kränkande produkten SYSTERKAKA,
 
Så nästa gång jag får något gott till kaffet hoppas jag det blir HENKAKA.
 
Låter det tokigt och överdrivet.
 
PRECIS LIKA TOKIGT OCH ÖVERDRIVET SOM "NEGERBULLAR"
KANSKE ?
 
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0