SVERIGE ÅTER TILL MEDELTIDEN

Åter till medeltiden
 
Eftersom vi svenskar och icke muslimer inte får ha en uppfattning om islam och
muslimer, utan att bli kallade rasister, kanske vi ska utnyttja möjligheterna att
lyssna på islamister och muslimer, och återge vad de själva säger.
 
Visserligen blir man i dagens Sverige också beskylld för att vara rasist om
man återger vad islamister och muslimer själva säger, men man är inte lika
mycket rasist.
 
Vad säger då islamister och muslimer själva i det Sverige, som allt snabbare tycks
vara på väg tillbaka till Medeltiden.
 
Bästa platsen för detta tycks vara våra moskeer, där sägs och tycks mycket av is-
lamister och muslimer i dagens Sverige.
 
Utbildningsradion hade nyligen ett intressant inslag om detta och berörda
moskeer var den vid Medborgarplatsen och den i Malmö (Bellevue).
 
I mosken vid Medborgarplatsen kommer Utbildningsradion i kontakt med muslimen
Helena, känd ordförande inom svenska muslimer och sympatisör och släkt till väl
kända terrorister.
 
Hon får ge sin syn på islam och feminismen.
 
Och då får vi höra att islam är en högre form av feminism än vår egen femi-
nism och Helene motiverar gärna varför.
 
Till en början erbjuder islam bättre lösningar på problem knutna till feminism utan
att gå in på detaljer.
 
Men när det gäller varför kvinnor sitter bakom skynken på balkonger, avskilda från
männen, säger hon.
 
Detta är en högre form av feminisim och kvinnorna sitter här för att man ska
skydda deras integritet.
 
VÄLKOMMEN TILL MEDELTIDEN ALLTSÅ.
 
Hon har också en förklaring till varför en kvinnas vittnesmål bara är värt hälften så
mycket som en mans.
 
Detta är också en högre form av feminism, som gör det möjligt för en kvinna
att ta med sig sin syster att vittna, för då får de tillsammans lika stor tyngd
som mannen.
 
VÄLKOMMEN TILL MEDELTIDENS MEDELTID ALLTSÅ.
 
Detta var alltså en muslim, som intar en föga kritisk hållning till dessa medeltida
sedvänjor. Hur låter då en muslim, som visar sig lite kritisk till dessa medeltida sed-
vänjor, för sådana finns.
 
Utbilningsradion finner en sådan i anslutning till moskeen i Malmö.
 
Hon är från Iran och säger sig kunna koranen från sitt forna hemland, och hon tycker
att islam i Sverige, och på många håll, kidnappats av fanatiska extremister. Hon ser is-
lams utveckling i Sverige som steg åter till Medeltiden och säger att det är "häpnads- väckande" att vi tillåter detta ske mitt framför ögonen på oss, en återgång till medel-'
tiden i vissa avseenden.
 
Hon lockas/förleds följa med in i moskeen, där en iman håller på att mässa på arab-
iska för fullt, Utbildningsradions journalist förstår av lättförklariga skäl ingenting, men
efter en stund börjar imanen gasta på något som liknar svenska, och då blir det lät-
tare att förstå.
 
Ett inslag i gastandet och mässandet på svenska är:
 
"EN MUSLIM HAR BARA RÄTT TILL SIN EGEN FRU, MEN HAN HAR OCKSÅ
RÄTT ATT HA SEX MED FLICKOR DE VUNNIT I KRIG MOT OTROGNA"
 
Han sa faktiskt så, det är faktiskt inspelat, sedan får Fredrik Reinfeldt älska musli-
mer hur mycket han vill.
 
För han måste väl älska muslimer när det utgår statsbidrag för att stå och
mässa med detta innehåll.
 
REN OCH SKÄR SEXSLAVERI ALLTSÅ, SEXSLAVAR TAGNA I KRIG MOT
OTROGNA.
 
ÅTER TILL MEDDELTIDENS MEDELTID ALLTSÅ.
 
Musmilen från Iran tycker det är motbjudande, häpnadsväckande och barbariskt att
detta får ske och uttalas, det som beskrivs som en högre form av feminism.
 
Muslimen från Iran är inte rädd att gå i konfrontation med de egna och ger sin syn
på vilka flickor det är som man "har rätt att ha sex med efter att ha vunnit i krig mot
otrogna".
 
Det är inte bara flickor från Afrika, det är även flickor från Sverige. Dessa flickor, som 
går under benämningen "svennehoror" är trofeer i kriget mot otrogna. En del av dessa
"svennehoror" gillar inte att vara trofeer i detta krig, utan motsätter sig detta. Förr
kallades detta våldtäkt, men är något man nu ser som en förmildrande omständiget.
 
För det är ju en högre form av feminism och "svennehoran" är ett krigsbyte.
 
Muslimen från Iran tycker också att det är häpnadsväckande att man använder or-
det krig så öppet, och förklarar detta med att man ser sig föra ett krig mot otrogna.
 
När en iman i Malmö säger att man för krig mot otrogna i Sverige, och på andra
håll, då får man statsbidrag.
 
NÄR VI ANDRA UPPREPAR VAD IMANEN SÄGER, DÅ ÄR VI RASISTER OCH
UNDERBLÅSER FRÄMLINGSFIENTLIGEN.
 
Utbildningsradion ringer senare upp imanen och frågar om han verkligen står för det
som sägs, och då blir svaret.
 
Så var det på Medeltiden.
 
JUST DET, SÅ VAR DET PÅ MEDELTIDEN OCH NU HAR VI MEDELTIDEN I
SVERIGE FINANSIERAT MED STATSBIDRAG.
 
Man behöver ju inte ta del av mer interiörer från olika moskeer för att komma fram till
att det finns mycket tokigt i vår invandringspolitik.
 
VÄLDIGT MYCKET VÄLDIGT MYCKET TOKIGT.
 
Med sådan vänner som våra egna valda  politiker behöver vi ju inga fiender.
 
Krigar mot otrogna och tar krigsbyten
AE
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0