FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Mitt Sovande Folk
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet      
 
Vi närmar oss nu alltmer USA, men ligger som vanligt lite efter i tiden.
 
Gårdagens skottlossningar i centrala Göteborg, där man från bilar besköt varandra för
tankarna till Al Capones Chicago. Vi ser detta som en bekräftelse på vår framgångsri-
ka brottsbekämpning.
 
Annars leder våra tankar i dag till Martin Luther King och firandet av hans minne och
vi minns alla hans minnesvärda tal "I have a Dream".
 
Även jag har en dröm, eller rättare sagt många drömmar.
 
Jag drömmer om den dag, då det inte finns några sverigedemokrater, då jag fått detta
på hjärnan.
 
Jag drömmer om den dag, då vår dagisfröken Annie inte gör några utspel, så att vi får
en chans att vinna valet.
 
Jag drömmer om den dag då något annat land  har lika många våldtäkter som Sverige,
så att vi slapp sticka ut här.
 
Jag drömmer om den dag då  det  skjuts på gator och torg i andra länder lika mycket
som hos oss, så vi slapp sticka ut på detta område.
 
Jag drömmer om den dag, då försvaret är borta, hitintills har vi inte lyckats få bort allt.
 
Jag drömmer om den dag då andra länder får lika dålig kunskapsutveckling som vårt
land, så vi slapp sticka ut på detta område.
 
Jag drömmer om den dag, då min fina ambition i mitt manifest infrias, så ingen med
bidrag kan leva över svältgränsen.
 
Jag drömmer om den dag, då så många av mina undersåtar inte är mentalt handikap-
pade, någon som jag tydligt visat på i mitt fina manifest.
 
Jag drömmer om den dag, då det inte så tydligt skulle framgå att vi inte kan rekrytera
höga myndighetschefer.
 
Jag drömmer om den dag, då det inte skulle vara så tydligt att så många moderata po-
litiker ägnar sig åt korruption.
 
Jag drömmer om den dag, då de etniska svenskarna är i minoritet, så att vi en gång för
alla kom ifrån vår urbarbariska kultur.
 
Jag drömmer om den dag, då ingen välfärd fanns kvar.
 
Jag drömmer om den dag, då andra länder också led av samma psykiska ohälsa, så
att konsekvenserna av våra besparingar inte framgick så tydligt.
 
Listan skulle kunna göras mycket längre, men någon gräns för drömmeriet måste jag
sätta.
 
Det jag slutligen drömmer om allra mest, är att det inte skulle vara val nästa år.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet     
 
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
             
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0