SHERATIONS INTEGRATIONSARBETE

Världens största idiot har faktiskt värdegrunder
 
Sherantons VD, Thomas Johansson, uppger sig ha haft en jobbig dag, och känner
sig ihop med personalen kränkt.
 
Mycket av den kritik som framförts mot hotellets behandling av romern Diana
Nyberg, framstår nu som både orättvis och ogrundad.
 
HOTELLET HAR INTEGRATIONSPLANER OCH BEDRIVER ARBETE MED BÅDE
MÅNGFALD OCH INTEGRATION.
 
Jubelåsnan Thomas Johannson försvarar sig nu mot kritiken, och menar att man är
utsatt för ogrundad kritik. Han hänvisar då till hotellets policy:
 
"Som företag strävar vi alltid efter att vara ett riktmärke för mångfald och inte-'
gration. Vi arbetar hårt för att försäkra oss om att alla gäster, kunder, samarbets-
partners och medarbetare värderas och respekteras.
 
Så talar en jubelidiot.
 
Med hänsyn till hur Diana Nyberg behandlats kan det ibland framstå som klokt att
hålla tyst.
 
I VART FALL BÖR MAN KANSKE VARA LITE FÖRSIKTIG MED ATT KOMMUNICERA
OM ATT MAN BEDRIVER ARBETE MED MÅNGFALD OCH INTEGRATION.
 
Som sagt, nu vet man hur en jubelåsna ser ut, och jubelåsnan har också visat oss hur man
bäst utmanar löjet.
 
Sheratons mångfaldsarbete
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0