BYFÅNARNA I ROSENBAD HAR ORDET

Europas byfåne JO anmäld
 
Att förbifart Stockholm splittrar oppositionen är ingen hemlighet splittringen är så stor
och av så väsentlig betydelse att frågan kan komma att avgöra vilken regering vi får
efter valet.
 
Beslutet om förbifart Stockholm är överklagat i ett antal avseenden och laga
domar är inte beslutade i dessa avseenden.
 
I ETT CIVILISERAT SAMHÄLLE INVÄNTAR MAN LAGA BESLUT I DEN RÄTTS-
LIGA PRÖVNINGEN INNAN MAN GÅR VIDARE.
 
Nu lever vi tydligen inte i ett civiliserat samhälle, där rättsordningen styr vad som hän-
der, vi lever i ett samhälle, där byfånar får ett sådant utrymme att de kan agera på ett
sätt som visar att Sverige inte 'är ett civiliserat samhälle.
 
TRAFIKVERKET ÄR NU JO ANMÄLT AV ETT ANTAL VÄNSTERKOMMUNISTER
FÖR ATT MAN OBSTRUERAR MOT GÄLLANDE RÄTTSORDNING, MAN PÅBÖR-
JAR FÖRBIFART STOCKHOLM INNAN ALLA TILLSTÅND VUNNIT LAGA KRAFT.
 
För en gångs skull agerar vänsterkommunsiterna, som om de anser gällande rätts-
ording bör gälla, i andra sammanhang brukar det motsatta gälla, maskerade så kal-
lade antirasister, som slår in dörrar hos andra med yxor mm.
 
Trafikverket JO anmält, vad är då Trafikverket.
 
Trafikverket är den myndighet som har valt att begränsa underhållet på våra
järnvägar, så att tågen inte kan ta sig fram
 
Vem leder nu trafikverket.
 
GENERALDIREKTÖR FÖR TRAFIKVERKET, SOM INTE ANSER ATT TÅGEN SKA
KUNNA TA SIG FRAM, ÄR GUNNAR MALM, MER KÄND SOM EUROPAS BYFÅNE.
 
Europas byfåne kommer ifrån att Gunnar Malm aldrig sagt eller gjort något vettigt.
Många har ställt sig frågande till varför byfånen Gunnar Malm kunnat sitta kvar och
se till att tågen inte kan ta sig fram.
 
Det finns ett svar på detta.
 
BYFÅNEN GUNNAR MALM GÖR ALLTID SOM ALLIANSREGERINGEN VILL,
OCH DEN VÄLJER ATT SKAPA STARKA OFFENTLIGA FINANSER I STÄLLET
FÖR ATT SE TILL ATT TÅGEN KAN TA SIG FRAM.
 
På det sättet får byfånen och lakejen Gunnar Malm sitta kvar, trots att han framstår
som det mest inkompetenta och ansvarslösa, som funnits inom svenskt ämbets-
mannaväsen sedan Gustav Wasa.
 
Om man bortser från de andra generaldirektörerna på Elefantkyrkogården för-
stås.
 
Varför har byfånen Gunnar Malm valt att starta dessa trots att alla överklaganden
inte vunnit laga kraft.
 
Svaret är väldigt enkelt.
 
BYFÅNEN GUNNAR MALM HAR BLIVIT TILLSAGD AV DE ANDRA BYFÅ-
NARNA, BYFÅNARNA I ROSENBAD, ATT STARTA DETTA ARBETE, TROTS
ATT ALLA ÖVERKLAGANDEN INTE ÄR PÅ PLATS.
 
Varför har då byfånarna i Rosenbad sagt till byfånen Gunnar malm att starta
detta trots att alla beslut inte är på plats.
 
Även här är svaret väldigt enkelt.
 
BYFÅNARNA I ROSENBAD VILL SKAPA SVÅRIGHETERNA FÖR BYFÅ-
NARNA I OPPOSITIONEN ATT HANTERA FRÅGAN OM FÖRBIFART STOCK-
HOLM, NÄR MAN SKA BILDA EN REGERINGSPLATTFORM EFTER VALET.
 
Varför gör byfånarna i Rosenbad på detta sätet, de säger ju att de är kraftfulla
och ansvarsfulla ?
 
Även på detta är svaret givet och enkelt.
 
BETRÄFFANDE ANSVARSFULLHETEN ÄR EN BYFÅNE BEGRÄNSAT AN-
SVARIG OCH BETRÄFFANDE KRAFTFULLHETEN ÄR BYFÅNARNA I
ROSENBAD KRAFTFULLA, PÅ DET SÄTT KRAFTFULLA BYFÅNAR ÄR.
 
Frågan om Förbifart Stockholm är av sådan dignitet, att den inte borde hante-
ras som om den hanterades av byfånar.
 
Den borde hanteras som om man hade ansvar för landets utveckling och
landets finanser.
 
FÖR ATT HITTA DEN TYPEN AV ANSVARSTAGANDE FÅR MAN TYDLIGEN
GÅ UTANFÖR BÅDE TRAFIKVERKET OCH ROSENBAD.
 
Om det nu går som man tror att det ska gå, ska tydligen byfånen Veronica Palm
på något sätt se till att detta rors i hamn efter valet.
 
Vad då förbifart Stockholm blir är lätt att gissa sig till.
 
INELDNINGEN PÅ ETT KAOS LANDET INTE SKÅDAT PÅ LÄNGE.
 
AE
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0