FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarfullt ansvar för landet och alla skolbränder 
 
Mitt besök i Mexico blev som väntat en formidabel framgång, trodde jag till en början.
 
Man välkomnade mig med att spela gamla kända visor, och jag kände mig först rörd
när jag hörde melodierna. Bakom stänga dörrar fick jag senare höra att de valda vi-
sorna var avsedda som grov satir.
 
Rörd till tårar fick jag först lyssna till "tryggare kan ingen vara" men glädjen försvann
senare helt, när jag fick höra bakgrunden.
 
Man ville göra mig uppmärksam på att jag kunde känna mig tryggare i Mexico, då man
hört talas om alla skottlossningar och våldtäkter, som numera är vardagsmat under
vårt ansvarsfulla styre.
 
När man spelade "vem kan segla förutan vind" kände jag mig också rörd till tårar, el-
ller låtsades känna mig rörd, alla vet ju att jag inte har några varma känslor för något,
allra minst något som påminner om urbarbarisk svenskhet.
 
Men i alla fall, i elaka spel måste man spela med. Senare blev jag nästan förbannad,
när jag bakom stängda dörrar förstod att man anspelade på vår politik, där vi vänder
kappan efter vinden i alla lägen.
 
Så något mer besök i Mexico blir det inte för min del.
 
Vi har nu fått hemska interiörer från den tortyr som skedde av gisslanoffer i Nairobi.
Vissa av terroristerna, tre till antalet, har ju uppgetts vara "svenskar", som anslutit
sig till Al - Shabaab. Nu kan ju detta oroa många, men jag kan trösta alla oroade,
de jihadister vi har i Sverige, som också kommer att ansluta sig till Al Shabbabkom-
mer, kommer aldrig att göra sig skyldiga till något liknande i Sverige.
 
Inte så länge vi håller dem på gott humör med etableringsstöd och etableringser-
sättning och andra dusörer.
 
Man sågar inte av den gren man sitter på, det är vetskapen om detta som gör att vi
är så generösa med bidrag till alla terroristsympatisörer, som väljer att komma hit
och hämta pengar.
 
Vi fick nu uppgift om att ytterligare en skolbrand skedde i Hässleholm. Vi vet sedan
länge att Sverige har avgjort mest anlagda skolbränder i den utvecklade världen.
 
I går gick Kulturministern ut och krävde att inget presstöd ska ges till tidningar som
är invandrarkritiska. Det är just den här typen av nyhetsförmedling vi vill förbjuda,
inte ska svenskar få veta att deras skolor bränns ner, och definitivt inte få vetskap
vilka som ligger bakom dessa bränder. Och förresten är ju de som anlägger brän-
derna bara rastlösa inför skolstarten, och när skolan börjat är de rastlösa för att
skolan börjat. På många håll försöker vi möta detta genom att bygga fler fritidshem
att bränna ner.
 
KD antog på sitt riksting förslag om att utreda medlemskap i NATO, och många me-
nar nu att bakom detta ligger en strategi, som syftar till att dra till sig vad man kallar
gamla moderater.
 
Här är KD sent ute, och man kan bara skratta åt det, det var länge sedan vi hade
några gamla moderater i våra kretsar, de senaste försvann i samband med att för-
svaret försvann.
 
Vår brottsbekämpning har nu blivit så framgångsrik att olika roller förbytts. Förr
var det inte ovanligt att taxichaufförer blev rånade av sina kunder. Vi får nu rap-
porter, senast från Tjörn, att kunder blir knivrånade av sina taxichaufförer.
 
Dessa nya kulturella inslag måste vi lära oss leva med, och de är ju i vart fall myc-
ket bättre än vår egen urbarbariska kultur. Samtidigt är det ytterligare ett exempel
på skriverier som inte får ske om man ska ha presstöd.
 
Expressen presenterar idag sin uppfattning om hur en kommande regering kan
tänkas se ut. Den kommer inte att kunna bli långlivad, Waberi skattade skade-
glatt, när han såg listan och menade att en regering som inte innehåller minist-
tar som slår sina kvinnor när de är olydiga kan aldrig bli långlivad.
 
Vi vet ju sedan länge att vår kunskapsutveckling under många år varit dålig, och
vi vet ju också att detta kan skyllas på tidigare regeringen, dock inte den borger-
liga som satt vid makten under sex år.
 
Men kunskapsutvecklingen tycks ha blivit mycket sämre än vad många velat
tro. Hovet går nu ut och hävdar att Kungen är den mest allmänbildade i landet.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet  
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt
trevlig dag. Själv hoppas jag att inte bli utsatt för skottlossning, när jag återvänder
hem till det urbarbariska Sverige.
 
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0