FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Mitt Sovande Folk
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet   
 
En underbar morgon att vakna upp till, det känns som om man börjat ett nytt liv. Att
LO distrikten nu går ut och kräver att vänsterpartiet ska vara med i en ny regering
med socialdemokraterna är som balsam på alla sår.
 
Nu får vi kanske en ny chans att trakassera medborgarna med nedskärningar inom
välfärd, skola, vård och omsorg.
 
Annars har det gångna dygnet varit lugnt, en man skjuten under lugna former i Ange-
red och en kvinna mördad under lugna former i Gränna.
 
Vi har också fått glädjande rapporter om att SDU medlemmen Erik Björkman nu änt-
ligen är död.
 
Erik misshandlades svårt av vad som uppgavs vara afrikaner i Uppsala under augus-
ti. Då allt tydde på att det var ett hatbrott, präglat av grov rasism, och en afrikan tydli-
gen var gärningsman, lät vi polis och åklagare förstå att man inte skulle utreda detta.
 
Nu är äntligen Erik Björkman död, en SD mindre att behöva slippa ta i med tång.
Med den typen av värderingar får man skylla sig själv, som jag brukar säga.
 
Den ökände moderatpolitikern i Hylte, den där Jerzy Golowkin, har nu för gott lämnat
moderaterna och gått in i SD. Som skäl uppger han att han är skrämd över den kom-
mandodemokrati jag utövar, och att den påminner om hans förflutna i kommuniststa-
ter.
 
Vi välkomnar denna övergång, vi ska inte ha moderata kommunalpolitiker, som tror
att yttrandefriheten är till för att utnyttjas.
 
Vi fick igår höra att korruptionen i Sverige nu ökat kraftigt de senaste åren och olika
rasister försökte koppla detta till att antalet statligt anställda med invandrarbakgrund
kraftigt ökat.
 
Detta är rena vanföreställningar, invandrarnas andel av korruptionen kommer aldrig
att kunna överstiga moderaternas andel av korruptionen, se bara vad vi ansvarsfullt
åstadkom när vi byggde Friends Arena, där ligger alla invandrare allt i lä.
 
En så kallad professor vid Harwards Universitet  går nu ut och spår våldsamma kon-
flikter i Europa mellan en invandrare och en vit underklass, som känner sig missgyn-
nad. Han förutspår en ren katastrof i dessa spår.
 
Vi tar till oss detta och kommer nu att utforma vår politik, som missgynnar vår svenska
underklass, så att alla inte så tydligt kan se att den missgynnas. Bland annat kommer
vi att utforma skattefria zoner för vissa områden, där den vita underklassen inte bor.
 
Vi kommer att driva detta projektet under parollen "där vita bor alla ska skatta, inom an-
dra zoner alla ska skratta".Vi räknar då med att denna skämtsamma attityd ska ta bort
udden av att den vita underklassen missgynnas och kan föranleda våld och en kata-
strof.
 
En SIFO mätning visar nu en kraftig förskjutning av väljarnas förtroende när det gäl-
ler mig och Stefan Löfven, gapet har reducerats mycket snabbt till hälften av vad det
var tidigare.
 
Som alla vet mister ju den hela stycket som gapar efter mycket, och vi ser nu resul-
tatet av att jag gapar mycket mer än den där Stefan Löfven.
 
Jag ser fram mot partiledardebatten i kväll och kommer att ägna resten av dagen åt
talövningar. Särskilt kommer jag att öva mig på att säga "ansvar för landet" så många
gånger som möjligt. Min taktik går ut på att tysta all kritik, oberoende av vad den gäller,
med att upprepa detta hela tiden.
 
Våra mätningar visar att det finns tillräckligt många mentalt handikappade väljared för
att denna taktik ska löna sig.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar förlandet 
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trev-
lig dag och vi syns i kväll i Agenda under parollen "ansvar för landet".
 
             
AE
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0