FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet     
 
 
Demoskops väljarundersökning bekräftar i dag att både centerpartiet och kristdemo-
kraterna hamnar under riksdagsspärren.
 
Dessa uppmuntrande siffror gör att vi nu intensifierar våra ansträngningarna att pressa
den där Stefan Löfven på vem han ska bilda regering med.
 
Väljarna har rätt att kräva detta.
 
När jag besökte Lund avslöjade jag hur dum jag egentligen är när jag uttalade mig om
hat och yttrandefrihet. Som NI säkert kommer ihåg sa jag:
 
DET FINNS TILL OCH MED WEBBSAJTER SOM HÄVDAR ATT INVANDRINGEN
INTE ÄR SÅ BERIKANDE SOM JAG OCH REGERINGEN HÄVDAR.
 
Alla med förståndet i behåll förstår ju att ingen vettig människa kan säga på det sät-
tet, jag har blivit upplyst av regeringskansliet att det ingår i grundlagens yttrandefrihet
att på webbsajter ha rätt till en annan åsikt än den jag har.
 
För att folk ska förstå att jag inte är så dum som jag är, och att jag ändå är vettig, be-
gärde jag att regeringskansliet skulle försöka plocka fram något vettigt jag sagt.
 
Tyvärr har man ännu inte hittat något och man har antytt att det kan komma att bli svårt
hitta något vettigt jag sagt överhuvudtaget. Man har tröstat mig med att jag inte kan få
hjärnblödning, det tyckte jag var bra, för det vill jag inte ha.
 
Som alla vet tål jag inte kritik mot mig, jag hatar kritik mot mig. Det kan ha varit skälet
till att jag fick en anonym lapp, undertecknad "en vän", där det stod att jag inte skulle
besöka Lund mer och tala om demokrati.
 
Jag förstod inte den lappen heller.
 
Sedan tyckte jag det var bra att man upplyste mig om att vi har en grundlag, det trodde
jag inte vi hade.
 
I går kom alarmerande uppgifter om hur illa Arbetsförmedlingens anvisningar för jobb-
sökande fungerar.
 
Jag försökte förstå rapporten, men förstod inte den heller, men man försökte förklara
för mig att vi skickade iväg en massa bidrag till arbetsgivare till ingen nytta.
 
Jag förstår inte hur man kan säga så, SCB säger ju att detta ger ett intryck av att vi
är regeringsdugliga, kraftfulla och ansvarstagande.
 
Man försöker förklara för mig att unga flickor i Stockholm har stora problem med utri-
födda, som tafsar på dem och jagar dem med blottlagt könsorgan. Jag förstår inte
detta heller, själv har jag svårt att springa när jag står.
 
Många experter larmar nu över att hushållens skuldsättning är alarmerande hög, och
att det finns risk för en krasch.
 
Jag förstår inte detta heller, det är väl bra att medborgarna sätter sig i skuld, så att vi
kan skryta över våra starka offentliga finanser.
 
Nu säger man att Englands Drottning i ett tal sagt att man inte ska välkomna invand-
rare, som inte vill följa engelsk lag och som inte vill integrera sig.
 
Jag förstår inte det heller, ju mindre de integrerar sig desto fortare blir vi av med vår
egen barbariska kultur, det tycker ju jag är bra.
 
Man har försökt förklara för mig att det är planerat demonstrationer mot böneutropen
i Fittja i morgon. Jag förstår inte detta heller, Waberi säger han är nöjd med böneuto-
pen och det är ju det som räknas här.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet  
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
Demoskops siffror visar ju att det sverigevänliga partiet sverigedemokraterna, åter vänt
uppåt. Bara tanken på att något kan vara svenskt får mig att rysa, det är bäst jag tar med
med tången om jag skulle möta något som kan påminna om något svenskt.
 
      
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0