FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet    
 
Idag känns livet ömsom som vatten, ömsom som vin.
 
Sentios väljarundersökning var en kalldusch, här har det hemska sverigevänliga partiet
gått upp till 13,6 %. Tyvärr räcker inte min tång till för att hantera denna situation, utan
jag kommer under dagen att inhandla ytterligare en tång.
 
Nu kommer avslöjanden från Storbritannien från förre ministern Peter Mandelson. Han
erkänner nu att förre Labourregeringen medveten drev på vad han kallar massinvandrin-
gen. Skälet uppger han var att förändra befolkningens sammansättning.
 
För oss är detta ingen överraskning, vi har denna politik som en förebild för vår strävan
att öka massinvandringen ännu mer.
 
Frånsett frågan om att höja våra egna pensioner finns det inget viktigare mål för oss idag
än att ändra befolkningens sammansättning. Som jag skrev i mitt manifest är ju de flesta
svenskar mentalt handikappade och detta kan vi inte leva med, strömmen av analfabeter
till landet måste därför öka.
 
Både Maud och jag har ju vid flera tillfällen sagt att utrikesfödda är mer företagssamma
och välutbildade än de dumma svenskarna, så det finns många skäl att ändra befolknin-
gens sammansättning, antalet analfabeter kan därför aldrig bli för stort.
 
Anders Borgs besök i Afrika har också gett nya impulser hur vi snabbt ska kunna ändra
befolkningens sammansättning, vilket också kommer att synas med mer färggranna klä-
der på socialkontoren.
 
Det har nu avslöjats att Wallenberg gjorde en god affär när de fick lite apotek av oss,
när de nu säljer efter tre år får de en årlig avkastning på drygt 40 %. Jag ser det som en
seger varje gång jag kan lura skattebetalarna genom at skänka bort deras tillgångar.
 
Jag får mer och mer förståelse för att jag och min familj beskrivs av Nordea som svindlar-
familjen.
 
Vi får idag också en rapport från OECD som bekräftar bilden av vår ansvarsfulla och kraft-
fulla politik, som har som mål att ge till de rika och ta från de fattiga. Rapporten visar att
inkomstklyftorna i Sverige nu ökar snabbare än i något annat land inom OECD, ansvars-
fullare kan Alliansregeringen inte vara.
 
Rapporten visar också att den så kallade relativa fattigdomen också ökar snabbast i vårt
land. Tyvärr har vi information som tyder på att fortfarande en del arbetslösa, fattiga och
förtidspensionärer har pengar  till mat hela månaden. Vi kommer därför att lägga in åt-
gärder, som snabbar upp utvecklingen mot en större relativ fattigdom.
 
Andra rapporter pekar också på att mer än hälften av våra svenska ungdomar bor hemma,
då de saknar bostad eller inte har råd till bostad. Även här kommer vi att lägga in särskilda
åtgärder, som medför att vi övertar de bostäder, som av misstag nu bebos av svenska ung-
domar.
 
Dessa kommer att lämnas över till Migrationsverket, så att de får möjlighet att skaffa bostad
till ankommande utrikesfödda innan dagens slut, ett krav man ställer på sig vid Migrations-
verket.
 
Vi genomför denna integrationsåtgärd, då det är viktigt att ingen grupp ställs mot grupp.
 
Vi ser nu tydligt effekterna av våra framgångar inom den bidragsverksamhet vi benämner
instegsjobb. Här ändrar vi medveten även arbetsmarknadens sammansättning, så att allt
färre svenskar har jobb, medan allt fler utrikesfödda får jobb.
 
För att denna bidragsverksamhet från Bidragsverket ska framstå klarare kommer vi att
införa begreppet utstegsjobb, vilket är vår beskrivning av den svensk som blir av med job-
bet när Bidragsförmedlingen medger ett instegsjobb.
 
Ilmar Repalu har gjort ett bra jobb  i Malmö, men trots detta vågar tydligen vissa av dessa
judar besöka Malmö i anslutning till Eurovision. Lyckligsvis har befolkningen i Malmö redan
ändrat sin sammansättning så att verksamma åtgärder redan satts in.
 
Till en början kommer vi att arbeta med en mjukare linje. Vi kommer därför att uppmuntra
arbetskraftsinvandringen i Malmö att kalla alla judar för judedjävlar och alla judinnor för
judehoror. Räcker inte detta kommer vi att se mellan fingrarna när man genomför sina
hot att bomba de hotell där det nu bor judar.
 
Som en sista åtgärd, om detta inte räcker, kommer vi att skicka ner Waberi till Malmö.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet     
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
 
       
 
Nu har jag så att jag klarar mig, hoppas att två tänger räcker
 
AE
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0