FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag, som inleder pingsthelgen.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet      
 
I går fick vi en forskarrapport som visade hur den genomsnittliga IQ gått ner i Europa och
Sverige under ett år. Man talar där om att hjärnans förmåga att reagera snabbt  är ett tec-
ken på hög IQ.
 
Jag har försökt hitta någon inom Rosenbad, som kan ge mig en samlad bild av denna rap-
ort, men ingen uppgör sig kunna förstå rapporten under det närmaste året.
 
Däremot menar Carl Bildt den störste av dem Alla att jag nu borde förstå vad det innebär
att jag påstås ha ett fördröjningsrelä inbyggt. Jag ska försöka förstå vad Carl menar innan
året är slut.
 
Anders Borg, vår begåvade hästsvans, lovordade ju Nigeria och Lagos under sitt besök i
Afrika. Han vill ju, precis som alla vi andra med inbyggda försdröjningsreläer, föra över så
många färggranna afrikaner till Europa som möjligt.
 
Det verkar som om vi här kan få hjälp på vägen. För att det ska födas så många barn i
Nigeria som möjligt, samlar man tydligen ihop unga kvinnor i vad som kallas babyfabri-
ker, där goda vänner till den politiska ledningen får våldföra sig på kvinnorna så mycket
de vill.
 
Den uttalade målsättningen är tydligen att dessa våldtäktsoffer ska bli gravida och föda
barn.
 
När man får denna information om Nigerias framtidssatsningar är det lättare att förstå vad
Anders Borg menar, samtidigt som man får en större förståelse för alla de våldtäkter som
sker i Sverige av just afrikander.
 
De vill inte alls dessa svennehoror något illa, de vill bara att de ska bli gravida. Vi kommer
att träffa nya överenskommelser med Miljöpartier som snabbar upp denna implementering
av våldtäkter i Sverige.
 
EU rapporter visar nu att Sverige har den näst största andelen svart sektor inom ekonomin
efter Belgien, rapporten visar att den svarta andelen i Sverige uppgår till 14 %.
 
Då vi alltid vill vara främst kommer vi inte att vara nöjda innan vi även här ligger före Belgien.
Vi kommer därför att snabba på arbetskraftsinvandringen och utvidga ROT systemet, och vi
räknar då med att snabbt få en svart sektor i ekonomin på minst 30 %.
 
Miljön i Stockholmsområdet blir bättre för var dag som går. Under fredagen stoppades bussar,
bilar och T banetåg i Enskede, en åtgärd som snabbt gav utslag i mindre utsläpp.
 
För att åstadkomma denna snabba miljöförbättring hade den politiska ledningen tagit stenkas-
tare ur arbetskraftsinvandringen till hjälp.
 
Centerpartiet lanserar nu ett förslag som innebär att man ska göra en landsbygdssäkring av
alla lagförslag som är tänkta läggas fram. Vi tycker iden är god och kommer att utveckla den
inom Alliansregeringen.
 
Vi kommer därför att centerpartisäkra allt som sägs från centerpartiet, så att inget av detta
kommer fram till väljarna, en förutsättning för att vi ska kunna lura väljarna även inför valet
2014.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet      
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
              
 
Under hellen räknar jag med att många sverigevänner kommer att röra sig ute, så jag tänker
förse mig med en extra tång, man vet aldrig vad som händer.
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0