FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle, kraftfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta
av Er välkomna till en ny dag.
 
Åter en bitter dag, bittrare än vanligt, dessa väljarundersökningar ger mig ingen ro.
Ipsos senaste undersökning tyder på att jag får åka tillbaka till Täby, hoppas att det
finns några skolor och institutioner kvar där, som jag kan förskingra för skattebeta-
larna.
 
Men hämnden kan bli ljuv, med stöd av min gode vän Waberi har jag god tid på mig
att se till att alla mentalt handikappade medborgare kan minnas moderaterna.
 
Med böneutrop över hela landet kommer alla ihåg vad vi moderater gjorde för Er.
 
Fillippa påstås nu ha ljugit om de resurser man tillfört vården inom Stockholm. Vi
moderater ljuger inte, det undviker vi genom att skriva om historien, så att den pas-
sar oss lite bättre.
 
Sverigedemokraten Ulf Prytz har ju blivit svårt misshandlad i sitt hem av mina nya kärn-
väljare. Det var på tiden att det hände igen, jag hade nästan gett upp hoppet.
 
Arbetar man aktivt för parti jag inte gillar, så ska man veta vad som gäller och man får
skylla sig själv.
 
Min gode vän Waberi informerade mig om att Lars Vilks nu äntligen är uppsatt på döds-
listan, det var också på tiden..
 
Efter sex år vid makten får man ju nästan se det som ett misslyckande att folk säger det
som inte får sägas och målar det som inte får målas, det är nästan så att man blir avund-
sjuk när man tänker på vilka verktyg politiker i vissa länder har.
 
Men det finns alltid ljuspunkter, även om kunskapsresulteten uppges minska, vilket jag
kan bekräfta, finns det utbildningsanstalter som ger hopp för framtiden.
 
Uppsala Universitet har alltid visat vägen och vår världsledande ställning tycks vara före-
nad med universitetet även framöver.När andra utbildningsanstalter har svårt att få ihop
elevunderlag strömmar elever i allt stridare strömmar till de framtidsínriktade kurser Upp-
sala anordnar, det ger också hopp om framtiden.
 
Jämställdheten är ju fortfarand ett viktigt mål, för svenskar är väl bäst att tillägga annars
får jag Waberi på mig, och här visar Uppsala Universitet vägen.
 
Den senaste kursen "Perspektiv på Fittan" ger oss en fingervisning om hur ledande vi är
i många avseenden.
 
Inget annat land i världen ligger så långt framme att de har kompetens att driva denna
typ av kurser, Och syftemålet med kursen är ömmande, att inom genusvetenskapen ar-
beta för att uppvärdera det kvinnliga könsorganet, borde mana till efterföljd i andra län-
der.
 
Min gode vän Waberi har föreslagit att vi ska gå kursen, samtidigit som han föreslår att
man inför en annan viktig kurs, "Perspektiv på det manliga könsorganet", han menar att
många av hans landsmän skulle mötas av större förståelse om man också lyckades
uppvärdera det manliga könsorganet.De som berikas genom dessa landsmän skulle då
kanske inte bara ses som offer.
 
Mycket talar för att jag bör gå kursen, att mitt namn hittades i ett kundregister hos en pro-
stituerad.och föklarades med en SFI kurs, skulle ju väcka störra tilltro om jag bevistade
denna kurs.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet.
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0