FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet       
 
Almeveckan går nu mot sitt slut och har som vanligt varit omtumlande. De största av-
trycken sätter nog ändå det hat jag uppvisat mot stora delar av den svenska befolknin-
gen samt Folkpartiets dubbelspel med socialdemokraterna.
 
I mitt tal framgick det tydligt att mitt hat till sverigedemokraterna sitter så djupt att jag inte
kan tygla mitt hat.
 
Jag ser här Hitler som ett föredöme, han hatade judarna så mycket att han inte heller kun-
de tygla sitt hat.
 
En del tycks ifrågasätta det legitima i att jag som statschef så öppet visar mitt hat mot en
grupp som omfattar 10 % av befolkning.
 
När det gäller den frågan struntar jag i vad som är legitimt och vad grundlagen säger,
sverigedemokrater är inga fullvärdiga medborgare och jag ska lära alla att hata dem,
precis som Hitler fick alla tyskar att hata judar.
 
När det gäller Folkpartiets dubbelspel, så kan vi inte anspela på att Folkpartiet har någon
del i detta, skulden måste vi lägga på socialdemokraterna, annars kan alliansen spricka.
 
Folkpartiet kommer under dagen att slå en lans för värnskatten och menar att den behövs
för att stimulera välutbildad personal till extra insatser.
 
Här ligger Moderaterna och Folkpartiet på kollissionskurs, folkpartiet vill ha bra utbildning
och välutbildad personal. Vi moderater vill ha låg utbildningsnivå och låga löner och det
bästa sättet att snabbt nå dit är att så snabbt som möjligt ta hit så många analfabeter som
möjligt.
 
Folkpartiet slåss också för ett lärlingssystem, något som också syftar till att få bättre ut-
bildad arbetskraft.
 
Vi vill inte ha bättre utbildad arbetskraft, då det på sikt höjer lönerna, även här är analfa-
beter med instegsjobb en oöverträffad metod att snabbt nå resultat.
 
Kuppen i Egypten oroar och många menar att man inte kan lita på militären. Här har den
ansvarsfulla Alliansregeringen varit framsynt, vi har sett till att det inte finna några militä-
rer, vare sig att lita på eller inte lita på.
 
Läraren Gustav Fridolin skriver i DN idag ett kritiskt inlägg där han beskyller oss för att ha
försämrat resultatet i skolorna. Han pekar då på att vi tagit bort 12 600 pedagogtjänster i
skolorna under våra 7 år vid makten.
 
Så lite förstår man bara, när man aldrig tagit ansvar på riktigt, bara på låtsas.
 
Skulle Miljöpartiet komma till makten, vilket gudarna må förbjuda, kommer även läraren
att förstå vad som är nödvändigt.
 
Ska man kunna skryta över starka offentliga finanser måste det sätta sina spår någon-
stans och ett spår är just den försämrade kunskapsutvecklingen.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet      
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0