FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle, kraftfulle och mentalt handikappade statsminister hälsar de flesta
av Er välkomna till en ny dag.
 
Vi kan i dagarna se att kritik riktas mot vår ansvarsfulla försvarspolitik, och en reporter
i SvD raljerar om detta. Hon menar att vi bara kan försvara Göteborgs hamn eller Stock-
holms hamn i högst en vecka mot en mindre fiende.
 
Vi ser detta som högt ställda ambitioner och vi har dessutom ökat på anslagen till För-
svaret, Vi räknar inom 20 år att även kunna trygga Hisingen eller Stockholms Slott mot
en mindre fiende om de inte skjutet för mycket.
 
Pär Nuder, han med köttberget Ni vet, skriver idag i Dagens Industri om Olof Palme och
berömmer honom för att ha haft både förnuft och känsla. Så slutade också hans liv i för-
tid under tragiska händelser.
 
Vi i Alliansregeringen riskerar ej detta, i vart fall inte för att vi har förnuft eller känsla, det
kan många arbetslösa och sjuka intyga.
 
Pär Nuder talar också luddigt om något han kallar visioner, men han utvecklar inte vad han
menar med detta, så det förblir oklart vad som avses med visioner.
 
I går kunde man läsa om höga hyror på Tjörn för inkvartering av invandrare, enkla stugor
med 4 bäddar kostar 37 000:- per månad. Detta ser vi inte som en kostnad utan är en in-
vestering för framtiden. Ju fler som kommer, desto dyrare bli blir det att anskaffa bostäder,
och desto mer kan vi dra ner på andra områden.
 
Samtidigt anstränger vi i Alliansregeringen oss mycket för att kostnader, förknippade med invand-
ring ska bli så stora som möjligt, då detta medför att vi måste dra ner på mycket välfärd Ni
svenskar är vana vid.
 
På det sättet når vi snabbare ett annat prioriterat mål, att huvuddelen av Er svenskar ska leva
på svältgränsen.
 
Min personliga ambition har ju hela tiden varit att få bort allt som kan ses som svensk kultur
och ersätta det med skottlossning, bankrån, våldtäkter och liknande kulturell verksamhet.
För att understryka min höga ambition i detta avseende kommer jag från och med nu att
distansera mig från svenskarna och kalla alla svenskar för "Ni svenskar" och "Er svenskar".
 
Med denna tydliga markering hoppas jag att vi moderater kommer att nå fler av våra kärnväljare i
i olika enklaver inför nästa val, valstupet 2014.
 
Samtidigt känner jag på det personliga planet en betydligt större sympate för min gode vän
jihadisten Waberi än för de flesta av Er svenskar ,som tyvärr är mentalt handikappade.
 
Min gode koranvän vägleder mig också dagligen i de svåra beslut jag måste ta för att kunna
ta in så många nya väljare som möjligt.
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle Statsminister de flesta av Er en fortsatt trevlig dag.
 
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0