FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle, kraftfulle och mentalt handikappade statsminister önskar de flesta
av Er en trevlig dag.
 
Gårdagens väljarundersökning från Sentio fick mig tillfälligt att misströsta, men jag har
sedan dess haft täta kontakter med andra statschefer, såsom Iran, Nordkorea och
Kina mm, och då fått många goda råd hur man ska förtrycka de väljare man inte vill
ha att göra med.
 
Efter detta räknar jag med att kunna vidta sådana ansvarsfulla och kraftfulla åtgärder
att  ingen vågar rösta på dessa förfärliga människor, som kräver att behandlas som
andra väljare.
 
I övrigt tycks det mesta gå Alliansregeringens väg just nu.
 
Gisslandramat i Algeriet förskräcker, men den ansvarsfulla Alliansregeringen har varit
förutseende och vidtagit åtgärder, som medför att vi är förskonade från denna typ av
terror.
 
Min gode vän, jihadisten och islamisten Waberi som jag gett en riksdagsplats, har för-
säkrat mig att Sverige ska förskonas så länge vi fortsätter på den inslagna vägen att
successivt införa sharialagar och ge stora eftergifter till islamistiska krav.
 
Han har till och med sträckt sig så långt att han ger garantier för att vi inte ska bli utsatta,
om vi ökar vårt inflöde av islamister, som här då ges ekonomiskt stöd för att kunna förbe-
reda jihadkrig i andra länder. Det måste vi tacka för och ta emot.
 
SSN har också kommit med en rapport, som hävdar att skattesystemet är så komplice-
rat, att ingen förstår vad de betalar i skatt. Här ser vi frukten av ett långsiktigt arbete,
ingen ska förstå hur mycket de betalar i skatt, för då vet ingen hur det slutar.
 
Säskilt glädjande är det att Ungdomsstyrelsen förstått värdet att att utveckla demokratin
på ett sätt, som gör det möjligt att hålla vissa väljargrupper på mattan. De som vill impo-
neras av vårt ansvarsfulla styre rekommenderas att läsa ett inslag på Avpixlat idag. Detta
visar hur Ungdomsstyrelsen omsatt våra visioner i praktiken. Visserligen har man brutit
mot mängder av lagar, och visst är det odemokratiskt, kanske till och med oanständigt,
men jag säger som min mentor Adolf, också känd för att kunna rensa ut bland oönskade
väljare, såsom judar och annat.
 
Ändåmålet får helga medlen.
 
Till och med Martin Timell har förstått betydelsen av att omsätta våra visioner i praktiken.
Att utnyttja TV för att likna sverigedemokrater vid djur tyder på att han står Alliansregeringen
nära.
 
Ska vi nå våra mål, att väljare bara får rösta som vi säger att de ska rösta, så behöver vi
mer ansvarsfullt agerande av den typ Ungdomsstyrelsen och Martin Timell nu visar.
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle statsminister de flesta av Er en fortsatt trevlig dag.
 
AE
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0