FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfule, kraftfule och mentalt handikappade statsminister hälsar de flesta
av Er välkomna till en ny dag.
 
Dagens stora händelse är ju den väljarundersökning, som presenteras av DN/
Ispos. Undersökningen bekräftar att både Centerpartiet och KD nu stadigt ligger
under 4 % spärren. Detta får stora återverkningar på den politik vi måste driva.
 
För att kunna locka tjuvjägare till att rösta på Centerpartiet lät vi partiet falla till
föga för jägarnas krav och särintresse, Till en början låter vid det stanna vid att
man skjuter 16 vargar, men räcker inte detta för att få Centerpartiet på fötter
kommer vi att säga till Naturvårsverket att alla vargar ska skjutas.
 
Vi har också våren 2014 på oss innan valet. Har då inte vargslakten gett resultat
kommer vi att ge immunitet åt alla tjuvjägare, som skjutar alla björnar i sitt ide.
 
Räcker inte detta för att få tjuvjägare att rösta på centerpartiet vet jag inte vad vi ska
ta oss till.
 
Det är ju ingen hemlighet att vi vill bli av med landets ÖB, och som jag tidigare sagt
lät vi åklagaren förstå att vi ville bli av med honom. Många blev då naturligstvis över-
raskade i går, när åklagaren meddelade att det inte blev någon förundersökning. Allt
detta ansvarsfulla agerande bottnar i att vi kom till insikt om att en förundersökning
kunde komma att drabba även försvarsministern. Denne har ju hållt med ÖB i dennes
uttalande, visserligen påstod hon tvärtom dagen därpå, men ändå, så vi valde att
låta Tomas Lindstrand nu i stället förstå att en förundersökning inte ska genomföras.
 
Vi får matta ut ÖB på ett annat sätt.
 
SvD hade igår ett inlägg, som vittnar om hur utbredd rasismen är i Sverige. Den där
Tomas Gur skrev ett långt omdömeslöst inlägg om att befolkningen i Sverige skulle
ha någon form av rätt att forma sin kultur itifrån sin historia. Jag förstod inte vad han
menade, men en sak förstår jag.
 
Någon svensk kultur ska inte finnas i Sverige, det står jag som garant för,
 
Invandringspolitiken har tyvärr seglat upp som en viktig fråga, och det tycks som om
alla inte gör som jag säger. Jag har ju sagt att man inte får debattera detta ämne och
ändå gör man det, man kan bli sur för mindre.
 
Det värsta tycks vara att man kopplar det lilla antalet invandrare till andra samhällsom-
råden. Det finns till och med debattörer som är så främlingsfientliga att de på fullt all-'
var menar att invandrares ianspråktagande av sjukvåd och annan välfärd skulle kunna
medföra ett ökat behov inom dessa områden.
 
Den typen av verklighetsbaserade debatter måste vi sätta stopp för , annars vet ingen var
det slutar.
 
I natt vaknade jag av att jag låg och upprepade att "jag tar ansvar för landet", där ser man
vilken färdighet man erhåller vid omfattande övning.
 
Och med detta önskar Er ansvarsfule statsminister de flesta av Er en fortsatt trevlig dag
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0