FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Mitt Sovande Folk
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet     
 
Särskilt tar jag ansvar för att Arbetsförmedlingen har en fungerande ledning.
 
När det gäller Arbetsförmedlingen och dess ledning tycks det inte finna någon ände på
hur illa saker skötts. När Hillevi Engström ville få bort henne genom att styrelsen skulle
uttala sitt misstroende kunde jag inte föreställa mig att hon skulle sitta kvar genom att
åberopa att hon har mitt stöd och förtroende.
 
Men hon har ju rätt, jag har ju förtroende för henne så länge hon sitter kvar som GD.
 
Det dyker nu upp nya fall av bedrägerier på verket utan ledning. En av de högre chef-
erna har upptäckts med att betala ut dubbla lotsersättningar tills sig själv i 18 fall. Jag
vill understryka att det inte är GD personligen, som är ansvarig för just detta bedräg-
eriet.
 
Frågan om Angeles Bermudez Svanqwist ska sitta kvar kompliceras nu också av att
hon hävdar att hon inte har förtroende för Anders Borg och mig, för att vi inte tidigare
informerat henne om att vi inte hade förtroende för henne.
 
Hon hävdar därför att Anders Borg och jag ska avgå, samtidigt som den oproffsiga
styrens avgår.
 
Den stora händelsen det senaste dygnet är annars SIFO:s augustimätning. SD gör
nu stora framgångar i nya väljargrupper och detta medför att jag står handfallen in-
för denna nya situation.
 
Redan förra väljarundersökningen efter sommaren visade att jag måste flytta hem
till Täby och detta medförde att jag besökte Täby för att rekognosera efter en lämp-
lig bostad.
 
Denna information spred sig snabbt i samhället och skottlossning utbröt bland o-
roliga Täby bor när de blev rädda för att jag skulle komma tillbaka och stjäla resten
av kommunens tillgångar.
 
Nu vågar jag mig inte tillbaks till Täby och vet inte vart jag ska ta vägen.
 
Statsvetaren Jenny Madestam tycks ha svårigheter att finna sig tillrätta i vår nya
kultur. Hennes 8 årige son lär ha sagt i skolan att "muhammed är en gubbe som
snusar". Som vi alla förstår väckte detta en enorm vrede och kränkta medborgare
håller nu på att samla ihop sig inför ett upprop, där det ingår att bränna upp så
många bilar som möjligt.
 
Jenny Madestam är dock ångerfull och lovar att hennes 8 år son nästa gång han
vill diskutera snusfrågor kommer att beskriva Jesus som en gubbe som snusar.
 
Detta ser vi som en tillfredsställande tillnyktring, då blir det ju bara kristna som kan
bli kränkta.
 
På olika nät cirkulerar nu bilder av Ulf Björkman, som helt oprovocerat blev nedsla-
gen och grovt misshandlad i Uppsala, De som misshandlade honom uppgav att de
gjorde detta för att han var en "djävla svenne".
 
Vi utgår ifrån att inga upprop blir aktuella för detta, Ulf Björkman var ju ändå bara
en djävla svenne,
 
Även i Stenungsund blev en äldre man nedslagen och ligger nu och kämpar för
livet. Skälet den här gången var att han och hans familj blev störda av ungdomar
och bad dem sluta med detta.
 
Helt i enlighet med vårt nya debattklimat talade ungdomarna om för mannen att
de inte störde honom genom att slå honom medvetslös med en skate board bräda.
 
För att den typen av missförstånd inte ska inträffa mer framöver kommer Eric Ullen-
fån att utarbeta ett informationsmaterial om hur man löser tvister i Alliansregeringens
nya Sverige.
 
Förutom misshandel av oliktänkande kommer i detta material också skottlossning
och stenkastning få en framträdande roll.
 
Ska vi urbarbariska svenskar kunna integrera oss till en mer civiliserad kulturform
måste vi öppna upp för nya intryck från mer utvecklade länder.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet       
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
             
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0