FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet  
 
Mina ansvarsfulla ansträngningar att ta ansvar för landet bär frukt och vi ser detta
varje dag. Under den gångna natten hade bara ett mord, jag säger bara ett mord, och
bara två beskjutningar i Malmö  mot bussar och bara en fastighet med bageri i
Malmö sprängts i luften.
 
Ansvarsfullare styre går inte att uppnå, inte ens i Bagdad eller Mexico City.
 
Gårdagen präglades av förslaget om en pensionsreform och även denna visar vår
ansvarsfullhet. Nu blir det fler äldre som tvingas jobba, och det är bra, för då slipper
vi betala pensioner. Då vi har en omfattande ungdomsarbetslöshet medför detta vis-
serligen att äldre, som arbetar mer ,tränger ut unga, som inte kan komma in på arbets-
marknaden.
 
Man skulle kunna säga att nu jobbar  äldre för fler unga, i stället för att unga ska job-
ba för fler äldre.
 
Det är också bra, det ger möjlighet för oss att tillskjuta Arbetsförmedlingen ytterligare
ett antal miljarder för coach satsningar till de unga, som nu inte kommer in på arbets-
marknaden, för att äldre stannar kvar.
 
Det är ansvarsfullt det.  
 
Uppdrag gransking kommer i kväll att visa hur huliganer infiltrerat AIK styrelse och den
vägen banar fram för ökat våld.
 
Det är bra det, det är nästan lika bra, som när vi moderater sluter Waberi till vår famn,
eller som när socialdemokraternas sluter Omar Mustafa till sin famn, för att bana väg för
ökat islamistiskt våld.
 
Som de flesta känner till tvingades den muslimska friskolan Yasmine till nerläggning, det
känns som ett svårt bakslag, bakom fifflet stod ju ändå muslimer.
 
Något oväntat har det nu visat sig att dessa kulturbeivrare av misstag lagt beslag på ett
antal miljoner för egen del, en del anser det som rent bedrägeri.
 
Krafter var igång för att reda ut detta och väcka åtal, men när Waberi fick reda på detta
blev han arg. Jag fick då order att se till att detta inte skedde, för då skulle inga muslimer
rösta på moderaterna.
 
Jag fick därför ansvarsfullt se till att det inte blev åtal för att de av misstag råkat ta lite pen-
gar, friskolor är ju ändå friskolor, och fritt är fritt.
 
Vi har nu gett Försäkringskassan order att se till att alla bulgarer och rumäner kommer till
Sverige så fort som möjligt genom att de får alla bidrag  det är möjligt ge dem och gärna
lite till.
 
För att möjliggöra dessa satsningar fortsätter vi att dra ner på äldreomsorg och sjukvård.
 
Gripenaffären tycks nu gå i baklås och de svenska skattemedel som skulle gå upp i rök i
Schweitz kan nu komma att gå upp i rök i Sverige, då planen vi själva köper blir mycket
dyrare.
 
Men för den ansvarsfulla Alliansregeringen och Exportkeditnämnden spelar det ingen
roll om det går upp mer skattepengar i rök, vi har mycket att ta av, nu när vi skärt ner
över hela linjen. Kan vi slänga bort ett antal miljarder till Pakistan kan vi väl också slän-
ga bort ett antal miljarder i Scheitz.
 
Det är bra det också.
 
Det kommer nu fram uppgifter om betydande korruption och ekonomisk brottslighet vid
Göteborgs Universitet.
 
Vi tar ansvarsfullt ansvar för den högre utbildningen  
 
Som alla förstår känner jag mig stolt över all den ansvarsfullhet jag visar Er alla, jag hoppas
att detta medför att alla röstar på Waberi och mig i nästa val. Jag riktar här en särskild vädjan
till landets alla muslimer.
 
Visa nu Er tacksamhet , när vi nu slutit Er koranrektor Waberi till vår famn och gett honom en
riksdagsplats där han kan arbeta för att Ni ska få Er sharia.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet.
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig dag.
 
 
AE
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0