FREDRIK REINFELDTS MORGONHÄLSNING

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade ansvarspredikant hälsar de flesta av Er
välkomna till en ny dag.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet    
 
Som alla vet rapporterade SKOP i går sin väljarundersökning, och många är nu oro-
ade att kristdemokraterna kan raderas ut.
 
Jag kan stilla den oron, ännu har vi inte hittat något sätt att rader ut det som inte finns.
 
Landstinget i Stockholm tycks vara utsatt för en viss turbolens, då många landstingspo-
litiker är missnöjda med ordföranden, vår ansvarsfulle moderat Erik Weiman.
 
Många sträcker sig så långt att man kräver hans avgång och motiverar detta med att han
inte är skicklig på besvärliga beslut.
 
Vi har låtit landstinget i Stockholm förstå, att man ska ligga lågt i denna fråga. Går man
vidare här vet man aldrig hur det ska sluta, kanske alla som inte kan fatta besvärliga be-
slut då får gå.
 
Några moderater måste vi ju ha kvar inför valet.
 
Vi har nu tagit fram ett vårdpaket, som visar att en äldre svensk pensionär får betala cirka
4 gånger mer än en illegal, som upphåller sig i landet, för en och samma vård.
 
Vi kan aldrig understryka tillräckligt mycket, en grupp aldrig får ställas mot en annan grupp.
 
Folkpartisten Fredrik Malm skriver idag ett inlägg, som är kritiskt mot Peter Weiderud, ordfö-
rande i Muslimska Brödraskapets förgrening i Sverige, Socialdemokraternas Tro och Solidari-
tet.
 
Malm är där kritisk till de kontaker Weiderud haft och de värderingar han står för.. Jag
uppmanar till stor försiktigt vad gäller denna form av utspel, inget fokus får kunna riktas mot
vår egen koranrektor i riksdagen, ingen vet då hur många stenkastande röster vi kan förlora.
 
Själv har jag under senare tid ställts inför många frågor hur jag ser på att islamisten Waberi
sitter i riksdagen och jobbar för införande av sharia.
 
Jag har valt att inte svara på detta, då jag inte anser att väljarna har med att göra hur jag ser
på den frågan.
 
Jag tar ansvarsfullt ansvar för landet    
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle ansvarspredikant de flesta av Er en fortsatt trevlig
dag.
 
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0