MORGONHÄLSNING TILL DET SOVANDE FOLKET

Morgonhälsning till Det Sovande Folket.
 
En så här vacker morgon känns det särskilt bra att kunna hälsa de flesta
av Er välkomna till en ny vacker höstdag.
 
Jag vill bara påminna Er om att Er ansvarsfulle statsminister inte hälsar alla
svenskar välkomna, en del av Er, som inte tycker som jag i vissa frågor, häl-
sar jag inte välkomna.
 
Däremot hälsar jag alla Er mentalt handkappade svenskar särskilt välkomna,
då jag ser Er som trogna moderater.
 
Var tid har sina svårigheter. Långt tillbaka hade vi ett antal sjukdomar som vi
klarade av att utrota. En del av dessa har vi nu fått tillbaka genom vår ambition
att öppna landet för olika infektionssjukdomar, bland annat tuberkulos.
 
För Alliansregeringen är detta en medveten satsning då vi ser detta som det
pris vi måste betala för att så snabbt som möjligt få bort den svenska kultur
som fortfarande finns kvar.
 
Som ett led i denna satsning, att skapa ett öppet samhälle för alla, välkomnar
vi i Alliansregeringen ytterligare ett kulturellt inslag i vårt öppna land.
 
Från olika skolor kommer nu rapporter om att huvudlöss blivit ett större problem.
Jag vill varna alla för att kalla detta ett prolem, då dessa löss kan komma att
känna utanförskap.
 
Vi i Alliansregeringen är angelägna om att inga löss, inte heller huvudlöss, ska
behöva uppleva utanförskap i vårt öppna land.
 
Vi kommer därför att fortsätta vår intensiva kamp mot alla främlingsfientliga
krafter, som ställer sig i vägen en spridning av huvudlöss.
 
Och med detta önskar jag de flesta av Er en fortsatt bra dag.
 
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0