MORGONHÄLSNING TILL ALLA MENTALT HANDIKAPPADE

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade statsminister hälsar Er välkomna
till en ny vecka, som tycks gå i regnets tecken.
 
Jag har fått förfrågningar varför jag beskriver mig som mentalt handikappad
och jag vill gärna ta upp detta.
 
Att jag beskriver mig som mentalt handikappad beror på att jag är mentalt
handikappad, det har jag förklarat tidigare i en bok jag skrivit till och om Er med-
borgare.
 
I denna bok har jag varit ärlig, något ovanligt för att komma från mig, och jag
har där konstaterat att huvuddelen av Er är mentalt handikappade.
 
Min ärliga beskrivning av mig själjv kan därför ses som en solidaritetsförkla-
ring riktad till Er andra, som är mentalt handikappade.
 
Samtidigt vill jag understryka att det är den enda solidaritetshandling jag visat
så här långt och jag tror knappast att det blir aktuellt någon mer gång.
 
Den gångna vecka präglades i slutet av att många av Er, återigen, visade grova
vanföreställningar. Min högt skattade justitieminister medverkade då till att SÄPO
kunde mörklägga sådant som SÄPO har skyldighet attg redovisa men inte vill
redovisas för att det ska framgår att SÄPO gjort fel.
 
Detta skedde narurligtsvis med min välsignelse och jag vill betona att vi även
framöver ansvarsfullt kommer att hemligstämpla allt som tyder på att vi inte är
regeringsdugliga.
 
Vår bedömning är att dessa olagliga hemlingstämplingar är nödvändiga för att
vi ska vinna nästa val.
 
Och med detta vill jag önska Er en fortsatt god dag.
 
AE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0