MORGONHÄLSNING FRÅN FOLKETS STORE LEDARE

Morgonhälsning till det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle och mentalt handikappade statsminister hälsar de flesta
av Er välkomna till en ny dagar.
 
Jag känner mig mer tagen än vanligt efter den tragiska händelsen i går
inom Sagerska Palatset.
 
Jag förstår att många är bekymrade över säkerhetsnivån kring min familj,
men jag kan här lämna mycket lugnande besked på detta område.
 
Säkerheten kring min familj är minst lika bra som den säkerhet Ni med-
borgare känner i Er egen vardag, framför allt i vissa stäer såsom Malmö
och Södertälje.
 
Och dessutom försöker jag att leva på ett sätt så att min vardag återspeg-
lar vardagen i samhället i övrig.
 
De skottlossningar vi i Alliansregeringen uppmuntrat till på våra gator och
tor medför då att vi också måste anpassa vår egen närmiljö.
 
Så kära medborgare, jag känner mig lika säker, som många av Er känner
sig osäkra.
 
Och med detta önksar jag de flesta av Er en fortsatt trevlig dag med inte allt-
för många skottlossningar.
 
 
AE
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0