MORGONHÄLSNING FRÅN FOLKETS STORE LEDARE

Morgonhälsning till Det Sovande Folket
 
En ansvarsfulle, kraftfulle och mentalt handikappade statsminister hälsar de
flesta av Er välkomna till en fin men kall dag.
 
I dag vill jag säga några ord om kärleken, något som ligger oss alla varmt om
hjärtat, och hälsar därför särskilt välkomna alla unga moderata flickor men även
prostituerade från olika länder.
 
I samband med en husrannsakan i Halland omhändertogs ett kundregister från
en prostituerad och där fanns angivet mitt namn under beteckningen "Fredrik
Reinfeldt, minister, 1 600:-". Många undrar nu naturligstvis om jag besökt pro-
stituerade och det svar jag har att ge är då naturligtsvis.
 
Vi politiker kommenterar aldrig enskilda fall, framför allt inte om svaret kan belasta
oss själva.
 
Dessutom hade ju den prostituerade till polisen lämnat ett bra svar, varför mitt namn
fanns angivet i kundregistret.
 
Hon menade att hon fått den uppgiften i samband med kurs i svenska för invandrare.
Och det vet ju alla, att prosituerade från Panama och Rumänien regelmässigt besöker
SFI, och där träffar mängder av olika Fredrik Reinfeldt. Varför det också står 1 600:-
kan man bara spekulera över.
 
Polis och åklagare hade vänligheten att inte gå vidare med detta ärende, när det gällde
mitt eventuella besök, ett vanligt fenomen när polis och åklagare är rädda för att stöta
sig med makten.
 
Däremot var man inte rädd för att stöta sig med makten när man gick vidare men en
annan moderat politiker, som senare blev åtalad och fälld för köp av tjänster i denna
härva, han hade ju inte samma höga ställning.
 
Denne politiker höll på att skämma ut oss moderater när han överklagade med motivet
att han inte köpt några tjänster eftersom han inte fick erektion. Hur ska vi moderater
kunna  framstå som kraftfulla om vi inte kan få erektion, att då kunna slå tillbaka sverige-
demokrater med järnrör framstår ju som en omöjlig kamp.
 
Vissa föreslog därför att han skulle uteslutas ur partiet, inte för köp av sextjänster, utan för
att han inte kunde få erektion. Detta föll, då några insåg att han skulle kunna slå tillbaka
genom att lämna ut uppgifter om andra. Det fanns tydligen risk för att fler moderater besökt
dessa utrikesfödda, en del hade tydligen till och med fått erektion, och den risken gick ju inte
att ta.
 
Många moderater hedrar mig genom att ihärdigt påstå att jag ägnar mig åt sk amorösa även-
tyr med många mycket unga flickor inom moderaterna. Med åren får man ju ett allt större be-
hov av att visa att man inte är gammal och alla vet ju hur vackra unga flickor kan vara.
 
Samtidigt är det ju så att min ställning gör det lättare att få vad jag vill ha, oavsett vad det
gäller. Bill Clinton var förresten en väldigt bra president på många sätt.
 
Att vår skilsmässa skedde i omedelbar anslutning till att mitt namn figurerade i detta samman-
hang är ju självklart bara en tillfällighet.
 
Och med detta vill Er ansvarsfulle statsminister hälsa de flesta av Er en fortsatt trevlig dag.
 
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0