FREDRIK REINFELDTS JULHÄLSNING

Julhälsning till Det Sovande Folket
 
Er ansvarsfulle, kraftfulle och mentalt handikappade statsminister önskar
de flesta av Er välkomna till denna speciella dag.
 
Som alla känner till ser ja jag min befolkning som ett sovande folk som
inget begriper. Detta kommer väl till pass när jag önskar de flesta av Er
en God Jul.
 
Jag menar då att endast tomten är vaken, och så jag själv förstås.
 
Vi har ju fått en snörik jul och jag önskar jag kunde önska Er "A
White Christmas", men jag avstår.
 
Min gode moderatvän, extremisten Waberi säger att white är steriotypt och
att många vita kan kränkas om jag säger så.
 
Jag önskar Er därför A Good Christmas.
 
Jag hoppas att de flesta av Er får en trevlig sammankomst vi julbordet,
undvik bara stereoida köttbullar, de har ju en färg, som också gör att
många av våra nya vänner kan bli kränkta.
 
Själv kommer jag att tillbringa julen utan alla kristna traditioner ihop med
min vän Waberi, och vi kommer självfallet att bara äta halal slaktat kött.
 
Och med detta önskar Er ansvarsfulle statsminister de flesta av Er en
riktigt god Christmas.
 
 
AE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0